01 października

7th Heaven - Renew You










Witajcie kochani

Jak wam mija wtorek? U mnie dość intensywnie, ale czas na napisanie dla was też się znalazł :)
Dzisiaj opowiem wam o maseczkach od marki 7th Heaven, marka już znana, ich maseczki są dostępne w Polsce, natomiast ja wam dzisiaj opowiem o serii Renew You, która nie jest jeszcze dostępna w Polsce.



Jak widać jestem szczęśliwą posiadaczką, aż 6 maseczek z tej serii, które otrzymałam na ostatnim spotkaniu blogerek, jeśli jeszcze nie czytaliście tego wpisu to znajdziecie go Tutaj
Dzisiaj opowiem wam o czterech maseczkach z tej serii, więc nie przedłużając zaczynamy



Hydrożelowa maseczka detoksykująca i regenerująca 
Jest to dwuczęściowa maseczka, i z czym spotkałam się po raz pierwszy to fakt że maseczka jest żelowa, obawiałam się, że będzie spadać, ale dzięki takiej formie fajnie przylega do twarzy i nic się z nią nie dzieje. Maseczka ładnie zwęża nam pory, nasza skóra jest miękka, delikatna w dotyku i ładnie nawilżona, jedna z lepszych maseczek, jakie miałam do tej pory.




Maseczka pod oczy Gold radiance
Płatki pod oczy. Przed użyciem włożyłam płatki do lodówki na 10 minut, jak zaleca producent. Ja nie mam cieni pod oczami, więc nie wiem czy poradziłyby sobie z cieniami, natomiast płatków użyłam po imprezie i worki zmniejszyły się, a skóra pod oczami ładnie się rozświetliła.



Głębokie oczyszczanie porów
Jest to maseczka z glinki, którą nakładamy na twarz, a po 15-20 minutach zmywamy. Muszę przyznać, że maseczka oczyściła pory, skóra była gładsza i miękka, aż chciało się cały czas dotykać swojej twarzy.

Renew You - kolagen
Tą maseczkę również nakładamy na twarz i zostawiamy  na 15-20 minut i następnie zmywamy. Muszę wam przyznać ,że twarz po tej maseczce jest ładnie rozświetlona i dobrze nawilżona, jest miękka i gładka.

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych maseczek, są to jedne z najlepszych które miałam.

Znacie te maseczki? Jakie są wasze ulubione?

Buziaki😘
Ania

3 komentarze:

  1. Uuuuu...aż takie dobre? W takim razie nie mogę się doczekać, aż będą dostępne w Polsce!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger