03 października

Toner - Fenix










Witajcie kochani

Czy u was też tak chłodno się zrobiło? Już tęsknie za latem, a przed nami jeszcze zima, ale cóż zrobić...
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją toniku od marki Fenix, marka nie jest dość znana, a szkoda bo na prawdę ma sporo fajnych kosmetyków do zaoferowania, a i dla fanek błyskotek też coś się znajdzie.

Parę słów od producenta:

Tonik z ekstraktem z aloesu
Formuła produktu wzbogacona została o kompleksowe działanie 3 składników łagodzących alantoiny, d-pantenolu oraz ekstraktu z aloesu. Tonik przywraca naturalne pH skóry dzięki czemu idealnie przygotowuje skórę twarzy do aplikacji kremu do twarzy. produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Polecany dla cery suchej i wrażliwej.



 Moja opinia:

Tonik otrzymujemy w plastykowej buteleczce o pojemności 200 ml. data ważności od otwarcia to standardowo 6 miesięcy. Butelka niestety jest koloru białego, przez co nie widać ile produktu nam zostało, natomiast szata graficzna bardzo ładna, elegancka ale zarazem skromna. Sam tonik moim zdaniem najlepiej się sprawdzał podczas upałów, ponieważ ekstrakt z aloesu fajnie łagodził moją skórę po całym dniu na słońcu ( nie opalam twarzy, ale nie sposób zawsze się ochronić przed słoniem) Zapach wyczuwalny, delikatny nie męczy szybko się ulatnia. Ogólnie tonik bardzo fajny, polecam używać w upały, i najlepiej schłodzić go w lodówce.

Znacie ten tonik? macie swój ulubiony?

Buziaki😘
Ania

7 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, ja ostatnio zaopatrzyłam się w 2 toniki, tak to zazwyczaj używam w tej roli hydrolatów :). Tego nie znałam, ale o marce ostatnio często czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio troszkę głośno o nich się zrobiło, ale też nie bez przyczyny, mają produkty bardzo dobre :)

      Usuń
  2. Będę pamiętała, że to dobry tonik na upały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Możliwe, że na zdjęciu tak wygląda,pojemność jest standardowa 200 ml. :)

      Usuń
  4. Ciekawy produkt :) Chętnie sprawdzę co mają jeszcze w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger