29 października

Peeling enzymatyczny







Witajcie kochani

No i chyba skończyła nam się piękna jesień, chociaż słoneczko się wychyla to już nie jest tak cieplutko... Dzisiaj przychodzę do was z recenzją peelingu enzymatycznego od Perfecty jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził zapraszam do lektury :)



Co obiecuje nam producent:

Fenomen C Peeling Enzymatyczny delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka bez pocierania, nawilża, łagodzi i przywraca skórze zdrowy koloryt i komfort.

Każdy typ cery w tym wrażliwa, naczynkowa i sucha.

Komplex C unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C - lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C oraz transporterów SVCT-1 pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do komórek skóry. Odpowiada za rozjaśnienie, energizację skóry  i działanie antyoksydacyjne.
Enzym z Papai usuwa martwe komórki naskórka pobudzając do odnowy komórkowej, redukuje nierówności, wygładza i rozjaśnia skórę.
Aloe Vera nawilża, łagodzi i wspomaga procesy regeneracji skóry.





Moja opinia:
Peeling otrzymujemy w tubce o pojemności 75 ml. szata graficzna bardzo piękna, Perfecta przyzwyczaiła nas do ładnych opakowań. Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza o bardzo przyjemnym i delikatnym zapachu. Data ważności od otwarcia to 9 miesięcy. Jak  wiecie peelingi enzymatyczne nie posiadają drobinek, dlatego są bardzo dobre dla osób z skórą naczynkową.  Kosmetyk bardzo dobrze nawilża, po użyciu nasza skóra jest gładka i miękka oraz rozjaśniona przez co wygląda na zdrowszą i młodszą. Jest to na prawdę bardzo dobry produkt i mogę go wam z czystym sumieniem polecić. Cena nie jest duża około 15 zł, a warto za niego tyle dać.

Jakie są wasze ulubione peelingi? Znacie ten?

Buziaki😘
Ania

8 komentarzy:

  1. Za taką cenę warto się skusić. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria Perfecty nie przypadła mi do gustu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę całkiem fajny w działaniu, ale nie wiem, jakoś mnie Perfecta nie przekonuje do swoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden ulubiony z Sylveco, chociaż bardzo specyficzny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam z tego produktu. Przy mojej cerze wolę mocne zdzieraki. Peelingi enzymatyczne wybieram sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię witaminę C w kosmetykach. Niemniej jednak peelingi enzymatyczne już trochę mniej. Ale widzę, że działa fajnie - może się skuszę?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się stosować tylko kosmetyki, które zawierają witaminę C w kosmetykach, ponieważ działają przeciwzmarszczkowo. Polecane przez Ciebie seria bardzo mi przypadła do gustu i na pewno ją przetestuję. Lubię bardzo produkty marki Perfecta (http://perfecta-kosmetyki.pl/blog/. Fajnie, że powstała taka seria.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger