24 października

Organiclife - Odżywka botaniczna








Witajcie kochani
Jak wam zleciał czwartek? Pogoda piękna jest, oby jak najdłużej z nami została. Dzisiaj przychodzę do was z odżywką do włosów od Organiclife. Nigdy wcześniej nie miałam nic z tej marki i była to dla mnie totalna nowość. Jeśli jesteście ciekawi, czy sprawdziła się u mnie to zapraszam do dalszej części wpisu.

Parę słów od producenta:
Odżywka Botaniczna Regulująca
Botaniczna odżywka regulująca to dermokosmetyk gwarantujący kompleksową pielęgnację włosom przetłuszczającym się z tendencją do łojotoku. Jej wyjątkowa formuła to unikalne połączenie botanicznych ekstraktów i olejów, których fitoregulacyjne właściwości odpowiadają za zmniejszenie przetłuszczania się włosów oraz hamowanie łojotoku skóry głowy.
Zawarte odżywcze ekstrakty z oczaru wirginijskiego, kuklika, pięciornika oraz kory dębu są bogate w garbniki, które hamują wydzielanie sebum oraz działają ściągająco. Izoflawony  zawarte w rabarbarze hamują  nadmierną  aktywność gruczołów łojowych. Hibiskus i kłącze perzu  skutecznie oczyszczają i nawilżają skórę głowy. Łopian kompleksowo wzmacnia i regeneruje włosy oraz dostarcza inulinę, która doskonale kondycjonuje włosy.
Oleje: makadamia, słonecznikowy, winogronowy oraz oliwa z oliwek nie obciążają włosów, natomiast doskonale je regenerują, odżywiają, kondycjonują i ułatwiają ich rozczesywanie. Witamina B5 i kwas hialuronowy przywracają włosom odpowiednie nawilżenie, dzięki czemu stają się one miękkie i elastyczne. Na powierzchni skóry i włosów tworzy się film ochronny zapobiegający wysuszeniu.




Moja opinia:
Odzywkę otrzymujemy w plastykowej butelce o pojemności 250 g. Odżywka posiada wygodny dozownik, co ułatwia wydobywanie kosmetyku. Zapach bardzo ładny przyjemny, delikatny, szata graficzna nie przesadzona, skromna oraz przyjemna dla oka. Ja mam włosy przetłuszczające się u nasady, oraz suche na końcach. Nie zauważyłam, aby odżywka pomogła mi z przetłuszczaniem włosów, ale po stosowaniu końce włosów są mniej suche, włosy  są miękkie, lśniące i delikatne, nie są obciążone i zdecydowanie lepiej się układają. Kosmetyk bardzo ułatwia rozczesywanie. Jestem zadowolona z tej odżywki i pewnie jeszcze nie raz zagości u mnie. Także mogę wam z czystym sumieniem polecić ten kosmetyk.

Znacie tą markę? Mieliście coś od nich?

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, jednak mam spore zapasy, które muszę najpierw wykończyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szampon - jak wiesz ;p - i na razie użyłam 2 razy. Mam mieszane odczucia, ale uwielbiam ich produkty do pielęgnacji twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że gdzieś już spotkałam się z tą marką, ale sama nic nie miałam. Odżywka wydaje się całkiem fajna, z ciekawości sprawdzę sobie jej cały skład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie się nie skuszę, ale będę pamiętała na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ta marka to też zagadka, z tym większą ciekawością przeczytałam Twój post:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger