24 września

Revers - idealny i trwały makijaż









Witajcie kochani

Ostatnio robiłam ankietę na Instagramie z pytaniem o czym chcielibyście następny post, większość głosów była za kolorówką, także zapraszam do lektury.

Znacie markę Revers? ostatnio głośno o niej w blogowym świecie, nie ma się co dziwić marka jest na prawdę bardzo dobra i niedroga. Może zaczniemy od bazy pod makijaż



Pro Fixer Make-UP - Utrwalająca baza pod makijaż.
Lekka żelowa konsystencja bazy natychmiastowo przygotowuje skórę do nałożenia podkładu jednocześnie przedłużając jego trwałość. Zawarta w kosmetyku witamina E zapewnia efekt zdrowej, nawilżonej i elastycznej cery. Bezbarwna formuła wygładza drobne niedoskonałości wypełniając i spłycając optycznie  linie mimiczne, zmarszczki oraz rozszerzone pory. szybko się wchłania pozostawiając skórę naturalnie matową i przyjemną w dotyku. Odpowiednia do każdego typu skóry.

Moja opinia:
Bazę otrzymujemy w szklanym słoiczku o pojemności 30 ml. data ważności od otwarcia to 12 miesięcy. Jak widać kolor bezbarwny, konsystencja żelowa bezzapachowy. Buzia po nałożeniu jest przyjemna w dotyku i wygładzona, oraz naturalnie zmatowiona. Rzeczywiście przedłuża trwałość makijażu.


Korektor:


Korektor, nie roluje się, nie zbiera w zmarszczkach, dobrze stapia się z skórą. Po nie przespanej nocy, dobrze radzi sobie z zakryciem worków pod oczami. Aplikator standardowy, jak w błyszczykach do ust. Nie czuje ściągania, ani wysuszania pod oczami. Ja mam kolorek 103 natural







Podkład:




Podkład otrzymujemy w tubce o pojemności 30 ml.data ważności od otwarcia to 12 miesięcy, jest to jeden z moich ostatnich ulubieńców, i tak się zastanawiam o wpisie z ulubieńcami, być może się pojawi. Podkład jest niewyczuwalny na twarzy nie roluje się, nie ciastkuje, nie zbiera w zmarszczkach ładnie kryje, daje ładne matowe wykończenie (nawet bez przypudrowania wygląda spoko na twarzy) Twarz wygląda na promienną i wypoczęta, jestem wręcz zachwycona tym podkładem. Dobrze dogaduje się z bazą i korektorem. Ja mam kolor o nr. 31 Soft Ivory







Ja wam z czystym sumieniem polecam tą trójkę, zapewniam że będziecie zachwyceni. Szkoda tylko że ich kosmetyki są mało dostępne stacjonarnie, ale w dzisiejszych czasach to żaden problem zamówić przez neta :)


Znacie tą markę? Mieliście coś od nich?

Buziaki😘
Ania

4 komentarze:

  1. Dobrze, że korektor nie zbiera się w zmarszczkach. Polecę go siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę oczywiście kojarzę, ciężko ich nie zauważyć na blogach :). Sporo dobrego czytam o ich produktach, ale akurat te, nie są dla mnie. Po korektor sięgam "od święta" a bazy i tego typu podkładu nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale to dlatego, ze ja bardziej stacjonarnie robię zakupy, póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO to ja się muszę szybko z moim podkładem poznać, bo brzmi świetnie i z tego co widzę wcale nie jest to za jasny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger