14 lutego

Revers - Puder bambusowy








Witajcie kochani

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją sypkiego pudru. Powiem wam, że długi czas nie mogłam się przekonać do sypkich pudrów, a na dzień dzisiejszy mam ich ciut za dużo :)
Marka Revers jest już bardzo znana, ma swoje pięć minut, ale nie bez powodu ich produkty są na prawdę bardzo dobre, ale przechodzimy do rzeczy.



Co mówi nam producent:

Puder bambusowy Derma Fixer do utrwalania makijażu, w tym również makijażu scenicznego. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Posiada najwyższy stopień matowienia. Szczególnie polecany dla skóry mieszanej i tłustej. Nadaje wyjątkowo gładkie i matowe wykończenie makijażu, optycznie zmniejsza pory. działa antybakteryjnie przeciwtrądzikowo, łagodzi podrażnienia, oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Niezwykle drobny, miękki i delikatny puder nałożony  na skórę błyskawicznie się w nią wtapia i staje się zupełnie niewidoczny.




Moja opinia:

Puder otrzymujemy w kartoniku, a w środku znajduje się plastikowy słoiczek o pojemności  8 g. Kosmetyk posiada ładną gąbeczkę w środku, co jest dobrym rozwiązaniem gdy chcemy go gdzieś zabrać ze sobą. Jeśli chodzi o dziurki do wydobywania kosmetyku, to moim zdaniem są troszkę za małe, ale patrząc na to z drugiej strony, nie wysypie nam się za dużo kosmetyku.




 Puder świetnie radzi sobie z matowieniem skóry, nie bieli nam twarzy jest całkowicie niewidoczny.  Utrzymuje się tak do 3 godzin, potem musimy sobie ,,przypudrować nosek" jeśli chcemy utrzymać fajny mat na twarzy. Nie zauważyłam, aby zmniejszał optycznie pory, trądziku nie mam, więc w tej kwestii się nie wypowiem. Moim zdaniem jest warty uwagi.


Znacie ten puder? Używacie sypkich pudrów? 


W każdą sobotę na moim Instagramie trwa projekt  #kolorowasobota, czyli w każdą sobotę dodajemy do relacji kosmetyk, bez którego nie wyobrażamy sobie dnia. Zapraszam do zabawy, a kto mnie nie obserwuje jeszcze to zapraszam :) https://www.instagram.com/anaikosmetyki/

Buziaki😘
Ania

12 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu i chyba nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego konkretnego produktu, a wusmie lubię ogólnie takie pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że puder dobrze radzi sobie z matowieniem skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go. Zużyłam jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę pudry prasowane, jedynie minerały toleruję w proszku ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z innej firmy i lubię bambusowe twory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od tej marki jakoś nigdy nic nie miałam, sama nie wiem czemu ale jetem jakoś uprzedzona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten puder i byłam z niego zadowolona, szkoda że mi się skończył a stacjonarnie nie jest łatwo dostępny

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam puder bambusowy tej marki. Używam go od dłuższego czasu i jako jeden z niewielu gwarantuje mi doskonały efekt zmatowionej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam pudrów i wcześniej nie spotkałam się z tym produktem :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobny puder innej marki, dobrze się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej kategorii mam już swojego ulubieńca- puder jęczmienny z ekocery robi dobrą robotę. Ale kosmetyki revers bardzo cenię za wysoką jakość, więc i ten wzięłabym w ciemno:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger