05 grudnia

Ulubieńcy






Witajcie kochani


Na moim blogu powstaje nowa seria, jak widać po tytule są to ulubieńcy, jest to mój pierwszy wpis tego typu i myślę, że raz na jakiś czas będzie się pojawiał.





Na pierwszy ogień idzie paletka Too Faced  Sweet Peach, która skradła moje serce jest to paletka którą cały czas używam i można wyczarować za jej pomocą makijaż na każdą okazję. Na jej temat pojawiła się recenzja na blogu, jeśli jesteście ciekawi to kliknijcie Tutaj




Następny kosmetyk który używałam namiętnie okazał się fluid Lirene, który daje fantastyczny mat na buzi, nie robi efektu maski, nie podkreśla suchych skórek i ma przyjemny zapach. Jego szczegółową recenzję znajdziecie Tutaj 





Ładnie podkreślone oczy to jest coś co każda z nas lubi, jednak osobiście uważam, że są w życiu takie sytuacje kiedy trzeba znać umiar i zrobić sobie delikatny makijaż z ładnie podkreślonymi rzęsami, ale bez przesady własnie na takie okazje idealnie nadaje się tusz od Eveline, o którym pisałam w ostatnim poście, jeśli ktoś przegapił to recenzja jest  Tutaj




Kolejny ulubieniec to róż do policzków, kiedyś nie umiałam używać różu, ale jak to mówią ,,praktyka czyni mistrza'' no do mistrza to mi sporo brakuje, ale teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez tego kosmetyku. Róż jest bardzo delikatny dla osób początkujących przygodę z tym kosmetykiem jest idealny, krzywdy sobie nim nie zrobicie. Szczegółowa recenzja różu jest Tutaj




Ostatni ulubieniec będzie z pielęgnacji, chodzi o Booster z firmy Perfecta. jego wielkim plusem jest to, że bardzo szybko się wchłania, jest idealny jako baza pod makijaż i nie ma znaczenia czy użyjemy go pod krem czy na krem. Pisałam o nim szczegółową recenzję Tutaj 



To tyle z ulubieńców, mam nadzieję że dotarliście do końca, i że nowa seria na moim blogu podoba się wam.

Lubicie tego typu posty? Znacie coś z wyżej wymienianych kosmetyków?

Buziaki😘
Ania

20 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego kosmetyku, ale ten róż z P2 bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ten produkt Perfecty. Witamina C jest tak cudowną witaminą, żę jeśli widzę ją w kosmetyku to od razu mam ochotę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną Too Faced i szczerze mówiąc, kolejnej już nie kupię :P. Mnie nie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą serię na blogu, więc z przyjemnością będę ją czytać u siebie :) Z tego zestawienia znam jedynie tusz eveline, ale w innej wersji i tez bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ta paletke. To były bardzo dobrze wydane pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię tusze od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego ;) Lubię tusze do rzęs z Eveline, ale tej wersji nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka jest cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta z Too Faced bardzo kusi, śliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tusz Eveline. Dla mnie był ok, ale bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie miałam żadnego. Fenomen C chciałabym przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezmiennie marzę o tej paletce <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger