20 listopada

Booster na dzień i na noc





Witajcie kochani



Jakiś czas temu na zakupach w Rossmanie do mojego koszyczka wpadł booster firmy Perfecta, mam mieszane uczucia co do tej marki i nie spodziewałam się super efektów. Jesteście ciekawi czy booster mnie zaskoczył?
 Zapraszam do dalszego wpisu.





Co obiecuje producent:

Linia Perfecta Fenomen C TH oparta jest na technologii  hiper-migracji (TH). Zawiera unikalny komplex C TH będący połączeniem trzech skoncentrowanych form witaminy C- lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C 5300 oraz transporterów SVCT-1 pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do komórek skóry. jest to najnowsze odkrycie kosmetologii i najważniejszy czynnik decydujący o maksymalnym przyswajaniu i skutecznym działaniu witaminy C.

Witamina C 5300 pochodzi z najbogatszego naturalnego źródła witaminy C- australijskiej śliwki Kakadu Plum- 100 razy bogatszej w wit. C niż pomarańcza.

10% Komplex C TH unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C-lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej C 5300 oraz transporterów SVCT-1 pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do komórek skóry. Odpowiada za rozjaśnienie, energizację skóry i działanie antyoksydacyjne. Działa przeciwstarzeniowo, poprawia jędrność i elastyczność skóry, spłyca zmarszczki. Zwiększa syntezę kolagenu i kwasu hialuronowego w skórze, a także zapobiega uszkodzeniom skóry spowodowanym przez promieniowanie UV.

Retinol   stabilna postać retinolu zawieszona w filmie molekularnym. Stymuluje proces odnawiania i różnicowania komórek, dzięki czemu niweluje oznaki starzenia się skóry. Działa przeciwzmarszczkowo i uelastyczniająco.

Kwas Hialuronowy wysokocząsteczkowy,doskonale wiąże wodę i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.

Fenomenalny efekt rozświetlenia i odmłodzenia dzięki aktywnej, skoncentrowanej witaminie C transportowanej bezpośrednio do wnętrza komórek skóry.

Booster o wyjątkowej, ultra lekkiej konsystencji ,,serum to water''. Daje skórze natychmiastowe odczucie odświeżenia i lekkości. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wyrównania kolorytu, nawilżenia i odżywienia. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż. rekomendowany do całorocznej pielęgnacji.

Skład:
Aqua, lecithin, sorbitol, ascorbyl glucoside, panthenol, glucose, trilaureth-4 phosphate, glycerin, dicaprylyl ether, sodum acrylates copolymer, dimethicone, isohexadecane, ascorbyl tetraisopalmitate, alcohol, terminalia ferdinandiana fruit extract, ethylhexyl cocoate, dimethiconol, tocopherol, glycine soja oil, retinol, dimethylmethoxy chromanol, sodium hyaluronate, phenoxyethanol, hydroxyacetophenone, octadecyl di-t-butyl-4-hydroxyhydrocinnamate, alpha-isomethyl lonone, hexyl cinnamal, lomonene, citronellol, linalool, butylphenyl methylpropional, geraniol, benzyn salicylate, hydroxycitronellal, parfum

Moja opinia:

Booster otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, które dodatkowo jest ofoliowane. W środku znajdziemy uroczą buteleczkę z pipetką o pojemności 15 ml, od otwarcia kosmetyku mamy 9 miesięcy na zużycie, co bez problemu da się zrobić




Booster używałam regularnie i powiem wam, że już po tygodniu zaobserwowałam efekty. W okresie jesiennym mam straszy problem z moją skórą, a głównie chodzi mi o czoło w tej okolicy moja skóra jest przesuszona do tego stopnia, że pojawiają się skórki, po tygodniu stosowania kosmetyku, tego problemu nie miałam.




Booster szybko się wchłania, więc nadaje się idealnie jako baza pod makijaż. Podoba mi się w nim, że nie ma znaczenia czy nałożymy go na krem, czy pod krem przez co jak zdarzyło mi się o nim zapomnieć, a miałam już nałożony krem to bez problemu mogłam nałożyć go na krem. Zapłaciłam za niego około 18,00 zł, moim zdaniem opłacało się za takie efekty jestem mega zadowolona i na pewno kupię drugie opakowanie, a wam z czystym sumieniem polecam spróbować.

Miałyście ten booster? Jeśli tak to byłyście zadowolone z efektów?

Buziaki😘
Ania

11 komentarzy:

  1. Miałęm stosowałem na noc icałkie mdobrze się sprawdzało

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego produktu ale użyłam płyn micelarny z tej serii i jest nawet całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że chyba warto kupić to serum, zwłaszcza, że jest niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam, zimą pod makijaż stosuję oleje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skomplikowany jest ten opis producenta. ;) Podoba mi się ta seria i pewnie z czasem ją nabędę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger