03 listopada

Sweet Peach




Witajcie kochani


Kto mnie obserwuje na Insta to wie, że niedawno i ja skusiłam się na słynną paletkę Sweet Peach od Too Faced. Paletka do tanich nie należy, więc kto ciekawy czy jest warta swojej cenny to zapraszam do dalszego wpisu.






Paletka posiada 18 cieni, odcienie są piękne z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, Jest parę cieni matowych, ale większość to cienie połyskujące, jednak nie maja chamskiego brokatu
















Jeśli chodzi o zapach to pachnie delikatnie brzoskwinią, bardzo podoba mi się ten zapach. Cienie mają mocny pigment, nie sypią się i co najważniejsze utrzymują się nawet do 9 godzin pozostają na miejscu nic się z nimi nie dzieje, nie rolują się, a ja mam naprawdę tłuste powieki i jest mi bardzo ciężko dostać cienie z którymi nic się nie stanie po tak długim czasie. Na chwilę obecną  używam tylko tej paletki, nawet moja ulubiona czekoladka poszła na chwilkę w odstawkę.
Podsumowując: paletkę kupiłam w Sephorze  za 189,99 i jak dla mnie to był strzał w 10, nie jest to mało, ale za taką jakość cieni warto tyle dać.

Macie ta paletkę? Co o niej sądzicie?

Buziaki 😘
Ania

25 komentarzy:

  1. Kusiła mnie kiedyś, ale jednak potem mi przeszło 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. widać fajna, super że jesteś zadowolona, jednak ja staram się oszczędzać i zakupów kostycznych raczej nie planuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest sliczna... ale ja polowy cieni bym nie uzywala :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Too Faced ma bardzo fajne paletki. Osobiście wolę Zoevę .. za jedną paletkę Too Faced mam dwie. A jakość porównywalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaje się na nią już długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena wysoka, ale liczy się jakość.

    OdpowiedzUsuń
  7. do mnie jakoś ta paleta nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym jej nie kupiła z tego względu że ma dużo kolorów których bym zwyczajnie nie używała :) natomiast i tak jest piękna jako sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej akurat nie mam ale mam Chocolate bar i jestem zawiedziona jej pigmentacją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są prześliczne, czytałam wiele jej opinii i wszystkie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah piękna jest, kusi mnie strasznie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę paletkę podobnie jak czekoladkę :) uwielbiam w niej te różowy kolory. A zapach jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne cienie, pigmentacja też niezła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś pewnie w końcu ją kupię, chociaż już nieco przeszedł mi szał na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paletka, ja właśnie szukam czegoś w naturalnych odcieniach!


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się na nią czaję, ale faktycznie cena trochę odstrasza.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory są cudowne, choć ja wolę więcej tonacji brązowych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna paleta, ze swoimi zdolnościami nie umiałabym wykorzystać jej potencjału

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger