09 stycznia

Podkład Bourjois





Witajcie kochani






Dzisiaj porozmawiamy sobie na temat podkładu marki Bourjois, który dorwałam jakiś czas temu w Rossmanie. Miałam ochotę na niego od dłuższego czasu, więc gdy w końcu udało mi się dorwać mój odcień, od razu włożyłam go do koszyka.

Parę słów od producenta:

123 Perfect Ujędrniający podkład. 3 pigmenty korygujące. Dopasowuje się do skóry i zapewnia jej nieskazitelny wygląd do 16 godzin. Nawilża do 24 godzin.

Moja opinia:

Podkład otrzymujemy w szklanej butelce o pojemności 30 ml. czas gwarancji po otwarciu to 12 miesięcy. posiada wygodną pompkę. Mój numerek to N 51 Light vanilla.  Moje pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne, ładnie stopił się ze skórą, nie podkreśla suchych skórek, nie tworzy efektu maski. Pomyślałam "podkład idealny" no niestety po godzinie już nie był idealny, nie dogadał się z moją skórą, zrobił się ciastowaty, pojawiły się grudki i szybko schodził z twarzy. Nie twierdzę, że ten podkład jest zły,ponieważ każdy ma inny typ skóry, natomiast mojej całkiem nie spasował po prostu się na niej "warzy", ale być może u was się spisze idealnie. Na chwilę obecną mam trzy ulubione podkłady do których będę wracać i wiem że nic z nimi nie dzieje na mojej twarzy

   

Znacie ten podkład? Jaki jest wasz ulubiony?

Buziaki😘
Ania

16 komentarzy:

  1. Ja ten podkład bardzo lubię. U mnie bardzo fajnie dogaduje się ze skórą.. choć już nie z każdym kremem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego podkładu,a jestem w trakcie poszukiwań więc może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem go i lubiłęm.. ale chyba już go nie ma w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie tego ciastkowania boje sie najbardziej w tym podkladzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam żadnego podkładu z Bourjois, o dziwo, bo jestem mocno żółta. Sporo moich znajomych poleca Healthy Mix, a ten 123 sprawdzał się mojej koleżance, ale osobiście wolę minerały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go intensywnie słynny healthy mix i oba u mnie kompletnie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i bardzo lubię 😊 Mnie do gustu nie przypadł za to Healthy Mix, który na mojej skórze wyglądał koszmarnie niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam opini bo akurat nie korzystam z takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze się nie sprawdził. Ja z Bourjois mam podkład Healthy Mix, ale nie jest odpowiedni dla mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam Healthy Mix i był super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś był to mój ulubiony podklad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego podkładu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze :) Ciekawe jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i jest to mój ulubiony podkład po przetestowaniu wielu (jeśli to ten sam, bo na moim jest napisane ujednolicający). Świetnie kryje, ujednolica dzięki zawartości tych 3 pigmentów, ładnie trzyma się cały dzień i na dzień dzisiejszy nie znalazłam lepszego wśród podkładów drogeryjnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na twarzy zachował się podobnie, dla mnie koszmar ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger