16 stycznia

Le Petit Marseiliais dezodorant i żel




Witajcie kochani



Przed świętami dostałam się do grona ambasadorek LPM i otrzymałam miłą i pachnącą paczkę z żelem i dezodorantem. Kampania była na tyle fajna, że tym razem otrzymałyśmy coś dla siebie i dla swoich przyjaciółek.






Dla siebie zostawiłam zestaw o zapachu kwiat pomarańczy, a dla córka dostała zestaw o zapachu białej brzoskwini i nektarynki.



Dezodorant kwiat pomarańczy

Co mówi nam producent:

24 h świeżości i skuteczności  działania
By zachować przez cały dzień świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic LPM kwiat pomarańczy, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę.

Nie zawiera Soli Aluminium

Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy
Białe kwiaty pomarańczy zrywane są wiosną, a następnie suszone w promieniach śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachowują swój wyjątkowo subtelny, słoneczny zapach.

Wyjątkowo delikatna formuła dla Twojej skóry
Testowany dermatologicznie dezodorant łączy skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry. Formuła, która pozwala skórze oddychać.

Żel pod prysznic kwiat pomarańczy
Pomyśl o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy, o ich wyjątkowym aromacie, który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca. To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy LPM, tak wymarzony dla Twojej skóry.

Wyjątkowa lekkość- formuła, o jakiej śni Twoja skóra
LPM kwiat pomarańczy delikatnie oczyszcza Twoją skórę, zaspokajając jej potrzeby. Delikatna, łatwa do spłukania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem. Twoja skóra cieszy się harmonią-jest miękka, nawilżona i odżywiona.   

Moja opinia:

Bardzo lubię kosmetyki od LPM za każdym razem jestem zadowolona z działania, a przede wszystkim uwielbiam ich  piękny zapach. Do tej pory znałam tylko żele LPM, i miałam teraz tą przyjemność  przetestować ich dezodoranty. Dezodorant nie podrażnia skóry pod pachami, czujemy się świeżo przez cały dzień i co najważniejsze nie zostawia plam na odzieży, natomiast co do żelu mam jedno zastrzeżenie po prysznicu zapach szybko znika, a szkoda bo jest piękny, po za tym szczegółem nie będę oryginalna bo w ich żelach jestem zakochana, wszystkie dobrze się spisują, dobrze się pienią, łatwo się spłukują, ładnie nam nawilżają i oczyszczają skórę. Jeśli chodzi o drugi zestaw, córka też jest bardzo zadowolona , a że teraz przechodzi okres dojrzewania to siłą rzeczy potrzebuje bardzo dobrego dezodorantu i ten się spisuje w 100% bardzo sobie go chwali. 

Znacie dezodoranty LPM? Jeśli tak, to jakie macie zdanie na ich temat?

Buziaki😘
Ania

11 komentarzy:

  1. Moje serduszko skradła brzoskwinka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dezodorant chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego dezodorantu. To coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akuratnie znam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś zupełnie nie ciągnie do ich produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  6. WErsja z nektarynka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dezodorantów nie znam... ale zele bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa dezydorantu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc jak dostanę ich produkty to używam ale sama od siebie nie kupuję. Nie za bardzo mi służą ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nie najlepiej działają te produkty na skórę...
    Pozdrawiam ciepło
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale muszą cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger