23 stycznia

Odświeżająca Pianka do twarzy





Witajcie kochani






Dzisiaj przychodzę do was z recenzją odświeżającej pianki oczyszczającej. Jak wiecie nigdy nie przepadałam za marką Nivea, ale od jakiegoś czasu zaczynam się z nią lubić, chyba dlatego że ostatnio trafiam na bardzo fajne produkty.

Co mówi producent:

Głęboko oczyszcza i nawilża.Pobudzające zmysły oczyszczenie pozostawia skórę mękką i odświeżoną. Witamina E i Hydra IQ.

Nivea odświeżająca Pianka oczyszczająca wzbogacona witaminą E i Hydra IQ:
*głęboko oczyszcza skórę
* pomaga utrzymać naturalny poziom nawilżenia skóry
*mycie twarzy staje się przyjemnością dzięki delikatnej piance i przyjemnemu zapachowi
*jest szczególnie łagodna dla skóry
*skóra jest głęboko oczyszczona, miękka i odświeżona, wygląda zdrowo i pięknie

Sposób użycia:

W trakcie stosowania formuła zmienia się w delikatną piankę. Nałóż piankę oczyszczającą, delikatnie masując skórę twarzy, szyi i dekoltu. Omijaj okolice oczu. Spłucz dokładnie wodą.

Skład:

Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Alcohol Denat, Disodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Panthenol, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Polyguaternium-10, Sodium Benzonate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum





Moja opinia:

Piankę otrzymujemy w plastykowej butelce o pojemności 150 ml. czas na zużycie pianki to 12 miesięcy od otwarcia. Zapach ma delikatny, charakterystyczny dla kosmetyków tej marki. Pianka doskonale radzi sobie z oczyszczaniem twarzy, ładnie odświeża i nawilża naszą skórę. Po użyciu pianki nie mamy uczucia ściągnięcia skóry, czego ja osobiście nie lubię w kosmetykach. Pianka przeznaczona jest dla cery normalnej i mieszanej. Jest bardzo wydajna, jedna pompka wystarczy nam, aby dokładnie  umyć całą twarz. ja wam z czystym sumieniem mogę polecić tą piankę, w przyszłości pewnie powrócę do niej.

Znacie tą piankę? Jeśli tak, to jak u was się sprawdziła?

Buziaki😘
Ania

13 komentarzy:

  1. Fajnie ze ma w skladzie Panthenol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, miałam różową wersję, co prawda kilka lat temu, ale bardzo dobrze wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taka formę oczyszczania twarzy. Pianki bardzo dobrze mi sie spisuja. Tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, ale nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię pianki, więc to byłoby coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu ;) ogólnie jeśli chodzi o markę Nivea to lubię ich produkty, kremy do rąk czy balsamy do ciała mają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jej , ale widzę, że w przyszłości warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię korzystać z pianek, nivea nie miałam ale inne tak :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie pianki do twarzy, tej akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger