25 lutego

Paczka+nowości





Witajcie kochani


Ostatnio było denko, więc trzeba na nowo zapełnić półeczkę, żeby nie była za pusta 😊
Zacznę od moich skromnych zakupów





Dotleniający peeling do ciała






Micelarny żel do oczyszczania twarzy

Muszę przyznać, że żelu micelarnego nie używałam wcześniej, zawsze były to płyny micelarne, jestem ciekawa jak się sprawdzi




Kremowy żel do mycia twarzy




Korektor




Teraz czas na paczuszkę którą dostałam niedawno



Sole do kąpieli


1.Słodka mandarynka
2.Szlachetne drzewo cedrowe
3.Kojący aromat owocowo-cedrowy
4.Delikatna biała piwonia





Żel do mycia twarzy
Żel pod prysznic
Balsam do ciała




Mydło w płynie
Krem do rąk




Krem na dzień
Krem na noc


Mydełka

1.Szlachetne drzewo cedrowe
2.Kojący aromat owocowo-orientalny
3.Delikatna biała piwonia





To byłoby na tyle nowości u mnie. Za możliwość przetestowania produktów dziękuję 



Miałyście coś z tych kosmetyków? Lubicie posty z nowościami?

Buziaki:*
Ania


24 komentarze:

  1. Fajną paczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych nowości :) Zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie żel micelarny nie za bardzo się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mnie ten peeling dotleniający zaciekawił, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię posty z nowościami. Ciekawa jestem tych Słonecznych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ile cudowności. Masz co testować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotleniający peeling wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tych produktów ;) ten peeling dotleniający mnie zaciekawił :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tych nowości. Jestem zainteresowana dotleniajacym peelingiem, więc czekam na recenzje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kosmetyki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości :) ten peeling mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten korektor Loreal True Match ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Bardzo fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten korektor ma super odcień, ale dla mnie jest za suchy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości te kremy wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel micelarny miałam tylko z Biedronki, ale ten wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie miałam.
    Lubię takie posty z nowościami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger