14 lutego

Algowa maska do twarzy




Witajcie kochani



Dzisiaj porozmawiamy sobie ponownie o maskach do twarzy, tym razem opowiem wam o algowej maseczce do twarzy z BingoSpa







Co obiecuje nam producent:

Maska do twarzy BingoSpa  zawiera ekstrakt z alg Ascophyllum, spiruliny, listownicy, morszczynu, alg Nori oraz 12 składników pochodzenia roślinnego. Maseczka dostarcza wielu niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry składników odżywczych i regenerujących.

Sposób użycia:

Nanieść maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Pozostawić na ok 15 min. po czym zmyć letnią wodą. Dla uzyskania najlepszych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu.







Moja opinia:


Maskę otrzymujemy w plastikowej buteleczce  z wygodnym dozownikiem, bardzo lubię takie wygodne rozwiązania. maska jest bezzapachowa co dla niektórych będzie plusem, ja osobiście lubię jak maseczki mają ładny delikatny zapach. Po zastosowaniu maseczki początkowo szczypała mnie twarz, ale te uczucie  na szczęście szybko przeszło i dalej było ok. Nasza skóra po zastosowaniu maseczki staje się miękka i gładka, nie ma uczucia ściągnięcia. Nasza skóra jest rozjaśniona oczyszczona i promienna. Koszt maseczki to około 15 zł.

Miałyście tą maseczkę? Lubicie stosować maseczki?

Buziaki :*
Ania  


18 komentarzy:

  1. Miałam maskę z kompleksem algowym, ale w okrągłym opakowaniu. Była ok, ale nie na tyle aby do niej wracać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie znam tej maski :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej maseczki, ale wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię maseczki. Tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z maską w takim opakowaniu.. to wyjątkowo wygodny sposób aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znammaseczki , tej akurat, ale maseczki moje są moim totalnym Must Have :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotkałam się z taką maska algową, zazwyczaj miałam takie które później ściąga się jak gumę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od słynnej reklamy Bingo Spa z "dzisiaj na twarz" nigdy nie kupię ich produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą maskę i też mnie twarz szczypała,przez to nie lubię jej używać bo nie jest to nic miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa forma dla maski algowej, zawsze myślałam, że występują tylko w proszku. Ja najbardziej lubię mocno oczyszczające maski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z algami :) Tego produktu jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z BingoSpa lubię ich maski do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tego kosmetyku, ale z tego co widzę maseczka jest bardzo dobra, a co najlepsze w takiej cenie!:)
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam maseczki lecz efektu szczypania już nie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam maseczki do twarzy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger