07 lutego

Krem pod oczy




Witajcie kochani


Dzisiaj porozmawiamy sobie o odżywczym kremie pod oczy, na początek zobaczymy jak się prezentuje





Co mówi nam producent:

Krem intensywnie pielęgnujący, okolice oczu, zawiera składniki o działaniu odżywczym, olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry, krem może być stosowany pod makijaż.



Przed zakupem jakiegokolwiek produktu, zawsze sprawdzam czy jest zabezpieczone opakowanie, ponieważ nie znoszę jak produkt był już dotykany przez inne klientki, nasz krem znajduje się w kartoniku który jest zabezpieczony naklejką. Po otwarciu kartonika ukazuje nam się piękna mała i poręczna buteleczka o pojemności 15 ml z wygodną pompką. Krem pod oczy Vianek ma delikatny zapach i kremową konsystencję, krem doskonale się wchłania i jest bardzo wydajny, ale trzeba zwrócić uwagę na to że jego termin ważności to 6 miesięcy. Ja kremu używam dwa razy dziennie rano pod makijaż i nic się później nie dzieje, krem świetnie dogaduje się z moim korektorem pod oczy, no i wieczorem po dokładnym oczyszczeniu twarzy. po aplikacji kremu czujemy przyjemne napięcie i wygładzenie skóry. Skóra jest nawilżona i miękka w dotyku. Ja krem stosuję systematycznie i widzę jak moja skóra pod oczami nabrała blasku i rozjaśniła spojrzenie. Krem można kupić za około 20 zł.

Miałyście ten krem? Jak u was się sprawdził?

Buziaki :*
Ania

24 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten kremik, jak skończy mi się mój kupię go :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremiku :) Ale chętnie wypróbuje jak mi się skończy obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tylko próbki, ale na dość długo mi wystarczyły. Krem był w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma fajne opakowanie;) Ja miałam próbki, ale tej 2 wersji - nawilżający i całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś go wypróbuję, lubię jak jest pompka w kremach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale aktualnie sprawdza się mój przeciwzmarszczkowy soraya :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z vianka sa super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam soraye ale mi się już kończy A w kolejce czeka alterra :) jak wykończe skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena przystępna , fajnie działanie - takie kosmetyki lubię najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam takiego kremu. Niezły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam teraz z Ava profesjonal ale ten mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam próbki tego i nawilżającego - ale z tego co wiem nawilżający ma tylko 3 miesiące ważności od otwarcia... Troche mało

    OdpowiedzUsuń
  13. mam z tej serii odżywczej krem na dzień i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kremu ale zaciekawiłaś mnie i może bedzie to mój następny zakup. Zapraszam do www.mayabobo.com - też zdarza mi się testować kosmetyki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam go ale aktualnie szukam dobrego kremu pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, póki co kończę resibo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się ciągle zastanawiam, czy nie byłby dla mnie za słaby, dlatego na razie nie planuję jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger