27 marca

Mango z Kenii- peeling do ciała








Witajcie kochani

Jak u was przygotowania przedświąteczne? U mnie spokojnie, za oknem pochmurno i deszczowo, a ja siedzę z kubkiem dobrej kawy i postanowiłam napisać do was.
Dzisiaj przychodzę do was z peelingiem do ciała, kto mnie dłużej zna to wie, że kocham peelingi i nie może ich u mnie zabraknąć. 

Co obiecuje nam producent:

Mango z Kenii - peeling do ciała to owocowy, aromatyczny peeling do ciała na bazie organicznego ekstraktu z mango i naturalnego cukru, delikatnie oczyszcza i regeneruje skórę sprawiając, że staje się ona miękka, jedwabiście gładka i zyskuje zdrowy wygląd. Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Skład: 

Sucrose, Glycerin, Cetearyl Alkohol, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Fruit Extarct*, Citrict Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Cocamidopropyl Betaine, Aqua, Parfum, Limonene, Linalool, CI  77492.

* składniki z upraw organicznych.




Moja opinia:

Peeling otrzymujemy w plastikowym pudełeczku o pojemności 250 ml, po otwarciu mamy 12 miesięcy za zużycie. Zapach ma przepiękny, aż chciałaby się zjeść, ogólnie wszystkie ich produktu świetnie pachną i pewnie jeszcze nie jeden raz sięgnę po ich peeling o innym zapachu, a jest z czego wybierać. Konsystencja jest raczej rzadka, ale nie przecieka przez palce. jest to porządny zdzierak, dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem




Ładnie wygładza nam skórę, po peelingu nasza skóra jest mięciutka i gładka a do tego ślicznie pachnie, jeśli chodzi o mnie to ja uwielbiam balsamy i masła do ciała, więc zawsze po kąpieli używam, ale jeśli nie lubicie tego typu kosmetyków to zapach peelingu utrzymuje się dość długo.

Znacie ten peeling? Lubicie mocne zdzieraki, czy te delikatniejsze?

Buziaki😘
Ania

14 komentarzy:

  1. Miałam inną wersję zapachową i w działaniu była bardzo przyjemna :) Ale zapach już nie do końca mi pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale jeszcze nie używałam, uwielbiam kosmetyki do ciała o zapachu mango :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam mango w każdym wydaniu, aż chce mi się sięgnąć po ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mango <3 Planuję od dawna zapoznać się z tymi peelingami, ale ciągle jakoś to przekładam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego peelingu, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką peelingów Organic Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go sporo czasu temu i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inny peeling tej marki i lubiłam jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam inną wersje z tej marki i mile wspominam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo BARDZO lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię peelingi, choć zwykle używam tych domowych np. kawowego albo solnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger