16 marca

Korektor w płynie- Bell







Witajcie kochani

Co do marki Bell zawsze miałam mieszane uczucia, natomiast od jakiegoś czasu jakość ich produktów się poprawiła, a co ważne ich kosmetyki są dostępne w Biedronkach, i właśnie w taki sposób trafił do mnie.
Odcień który ja kupiłam to nr.1



Wydaje się jasny na tym zdjęciu, ale po nałożeniu wydaje mi się, że ciemnieje. Powiem wam, że byłam tak średnio przekonana do niego, ale że mój akurat denkowałam, to się skusiłam.
Ładnie rozjaśnia nam okolice oczu, nasza skóra wygląda na wypoczętą, jeśli chodzi o krycie to jest średnie, nie do końca  radzi sobie z cieniami po nieprzespanej nocy. Jest lekki nie obciąża nam skóry wokół oczu, nie wchodzi w zmarszczki. Nie pamiętam ile kosztował, ale nie był drogi, myślę że jeżeli nie macie dużych wymagań co do korektora to warto po niego sięgnąć.

Miałyście ten korektor? Co o nim myślicie?

Buziaki 😘
Ania 

28 komentarzy:

  1. Jakoś nie mam zaufania do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, ale oni poprawili jakość swoich produktów

      Usuń
  2. Bell zyskał popularność przez wprowadzenie go do Biedronki ;) Mam pomadkę z tej marki i jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dużo zyskali przez to że ich produkty są dostępne w Biedronce

      Usuń
  3. Nie miałam tego korektora. Bardzo rzadko sięgam po ten rodzaj kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mojej mamy się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektory używam ale z tej firmy jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię ich produkty miałam inny ich korektor i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakość kosmetyków Bell bardzo się poprawiła. Mam kilku ulubieńców. Na czele z matujacym pudrem transparentnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co ale kolor ma trafiony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego korektora nie miałam, ale faktycznie kolor wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez kiedyś w Biedrze się skusiłam na niego :) Miałam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego egzemplarza nie miałam, ale prezentuje się nie najgorzej. Generalnie Bell coraz bardziej mnie intryguje, te limitki dla Biedronki są świetne =)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go u siebie i sprawdzał mi się bardzo dobrze ogólnie, ale z jakiegoś powodu podczas aplikacji lekko piekł, więc po wykończeniu opakowania mu podziękowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz uczulenie na jakiś na coś co znajduje się w składzie

      Usuń
  13. Nie miałam go jeszcze. Może na niego się skuszę skoro go pozytywnie oceniasz...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam kosmetyków tej firmy za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger