17 maja

Perfecta peeling-rozświetlenie+energia










Witajcie kochani

Macie już jakieś plany na weekend? Pogoda mam nadzieję  poprawia się i chciałabym zrobić sobie grilla, ale wiadomo musi być ciepło. Dzisiaj przychodzę do was z peelingiem od Perfecty, ostatnio bardzo polubiłam ich produkty i mam ich dość sporo. Jeśli jesteście ciekawi,czy peeling się sprawdził u mnie to zapraszam do dalszej części wpisu.




Co mówi nam producent:

TERMO PEELING do twarzy o wyjątkowej miodowej konsystencji ,,gel to milk". Pozwala na wykonanie przyjemnego, olejkowego masażu dzięki 100% naturalnym drobinom peelingującym  z pestek moreli oraz swojej niezwykłej, delikatnie rozgrzewającej formule. Polecany jest do pielęgnacji skóry wymagającej wygładzenia, odżywienia, rozświetlenia i energizacji.

Olejki Marula&Monoi
posiadają silne właściwości nawilżające i wygładzające, rewitalizują i rozjaśniają cerę, wzmacniają barierę ochronną skóry.

Fito-Tauryna
roślinna tauryna zapewnia energizację komórek skóry.

Naturalne drobinki peelingujące
100% naturalne drobinki  peelingujące z pestek moreli, delikatnie peelingują powodując złuszczanie martwych komórek naskórka.




Moja opinia:

Peeling otrzymujemy w zafoliowanym kartoniku, w środku znajdziemy szklany słoiczek o pojemności 50 g, czyli standardowo. Data ważności od otwarcia to 6 miesięcy. Szata graficzna minimalistyczna, raczej nie przyciąga wzroku. Konsystencja żelowa lekko oleista, bardzo mi się spodobała. Zapach przyjemny lekko czuć morele. Po nałożeniu peelingu na twarz czujemy przyjemne ciepło. Peeling posiada delikatne drobinki, które mi odpowiadają, ponieważ nie lubię zdzieraków. Po użyciu nasza skóra jest gładka i miękka w dotyku, dobrze nawilżona i rzeczywiście widać efekt rozświetlenia.  Na opakowaniu mamy informację, że peeling starcza na 10 aplikacji, mi starczył na więcej. Cena tego przyjemniaczka to niecałe 20 zł, widziałam że można go dostać już za 17,98.
Polecam wam go, bardzo dobry produkt.




Znacie ten peeling? Jak u was się sprawdził?

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego peelingu, ale zaciekawił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego peelingu, ale chyba bym się nie skusiła, bo wolę mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, bardzo przyjemny produkt w fajnej cenie! Będę go mieć na uwadze:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała, bo lubię peelingi. Co prawda, wole mocniejsze zdzieraki, ale ten brzmi świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger