09 listopada

Odżywcza pomadka z peelingiem





Witajcie kochani







Jak tam początek weekendu? Jakieś plany? Ja na jutro mam plany, a dzisiaj nudzę się jak mops :) Przychodzę do was z recenzją pomadki, którą jakiś czas temu dostałam od mojej dobrej koleżanki. Jeśli jesteście ciekawi, czy u mnie się sprawdziła zapraszam do dalszej części wpisu. 



Co obiecuje producent:

Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Taki peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina- działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Wiesiałek dwuletni (łac. Oenothera biennis) - Pospolita roślina o charakterystycznych żółtych kwiatach, wydzielających piękny zapach. Najcenniejszym surowcem są drobne nasiona, z których toczy się olej. Olej z wiesiołka zawiera bardzo wartościowe nienasycone kwasy tłuszczowe(omega-6) o właściwościach antyoksydacyjnych. W medycynie ludowej stosowany na różnego rodzaju problemy ze skórą i włosami. Przyśpiesza regenerację skóry i jest najbogatszym źródłem witaminy F.






Skład:
Glycine Soja Oil, Cera Alba, Sucrose, Lanolin, Oenothera Biennis Oil, Copernicia Cerifera (Carnouba) Wax, Theobroma Cacao Seed Buther, Butyrospermum Parkii Seed Buther, Betulin, Prunus Amygdalus Amara Oil


Moja opinia:

Pomadka posiada w sobie drobinki, które złuszczają naskórek, dobrze nawilża nasze usta, przez co stają się miękkie i delikatne. pomadka nie pachnie za ładnie, ale nie o zapach nam chodzi, a o działanie. Myślę, że taką pomadkę warto mieć przy sobie, gdy zaczną się mrozy, wtedy nasze usta się wysuszają i pękają. Świetnie łagodzi podrażnienia. Pomadkę musimy zużyć w ciągu 3 miesięcy, ale przy regularnym stosowaniu da się to zrobić. Dawno nie miałam tak dobrego produktu do ust, polecam wam wypróbować.


Znacie ten produkt? Jeśli tak, to jak u was się sprawdziła?

Buziaki😘
Ania

7 komentarzy:

  1. Wygląda jak brązowy zbrylony cukier, ale słyszałam o niej same dobre opinie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taka pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki peelingujące Sylveco to już klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą pomadkę, używam właśnie drugie opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją i bardzo miło wspominam, zresztą wylądowała nawet w którychś z ulubieńców :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o nim same dobre opinie - w końcu się na niego skuszę:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu bardzo lubiłam ten peeling do ust:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger