30 listopada

Nowości







Witajcie kochani







Dzisiaj zapraszam was na kolejne nowości, które u mnie zagościły. Lubicie tego typu posty? Ja osobiście bardzo lubię. Nie przedłużając zapraszam was do przeglądu :)


1.Tonik do twarzy Lirene





2. Peeling do ciała White Flower's





3. Peeling do twarzy Perfecta






4. Krem pod oczy Ava 






5. Mleczny koncentrat młodości Ziaja






6. Płynny rozświetlacz Bell





7. Puder ryżowy Hean 




8.Nawilżająca wodna mgiełka Jowae






9.Fioletowa odżywka do włosów Joanna





10.Szampon do włosów Hello Nature







To tyle z moich nowości, część kupiłam, a część dostałam w ramach kampanii od Streetcom. Mam nadzieje, że dotrwaliście do końca.

Jesteście ciekawi szczególnie jakiegoś produktu? Miałyście coś z moich nowości?

Buziaki😘
Ania

6 komentarzy:

  1. Też mam produkty z tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na puder ryżowy mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynie co z tego znam to odżywkę joanny fioletową :D ale u mnie pomimo stosowania i tej odżywki i szamponu włosy po kilku myciach od wizyty u fryzjerki stawały się zółte :/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, żadnego z tych produktów nie znam... sporo tych nowości!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger