28 grudnia

Tonik Ziaja


Dzisiaj coś o produkcie marki ziaja, mam na myśli tonik liście manuka


Co nam pisze producent:
Substancje czynne głęboko oczyszczające

-Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
-ściągająco-łagodzący glukonian cynku
-złuszczający kwas migdałowy
-nawilżający kwas laktobionowy
-łagodząca prowitamina B5

Czysta świeża skóra:

-łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu
-działa ściągająco na rozszerzone pory skóry
-zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym
-wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
-przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

To tyle od producenta, natomiast co ja myślę o tym produkcie, na pewno nie powrócę do niego może i faktycznie ściąga skórę, ale nie zauważyłam zwężenia porów, można nawet stwierdzić że lekko wysusza skórę dlatego osoby z  wrażliwą cerą nie powinny po niego sięgać.Za każdym razem po jego użyciu pojawia się jakiś ,,nieprzyjaciel" na mojej twarzy Bardzo denerwująca jest aplikacja tego produktu zamiast tradycyjnego otworu z dziurką, posiada rozpylacz który naprawdę jest uciążliwy bo trzeba dużo się napsikać żeby przemyć buzię. Zapach jest ładny z delikatną nutą ziołową Cenowo nie jest źle bo kosztuje około 7 zł za 200 ml.  

Miałyście ten tonik, jakie są wasze opinie na jego temat? jak sprawdził się u was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger