18 grudnia

Płyn Micelarny

Hejka :)

Każda kobieta kochająca makijaż, wstając rano i wybierając się do pracy czy sklepu, ogólnie wychodząc z domu bierze swoje perełki i maluje się, czasem jest to tylko rusz do podkreślenia oczu, czasem jest to mocniejszy makijaż w zależności od naszego nastroju, a po całym dniu przychodzi czas na zmycie naszego makijażu i czas aby nasza cera pooddychała, dlatego bardzo ważny jest demakijaż, a żeby był on prawidłowo wykonany potrzebujemy do tego odpowiednich produktów dlatego dzisiaj opiszę wam płyn micelarny z Garniera. Ja używam płynu dla cery wrażliwej, płyn jest bezzapachowy, wystarczy namoczyć płatek kosmetyczny przytrzymać i po chwili cały makijaż  nam schodzi jednym ruchem, płyn oprócz tego że oczyści nam całą twarz z makijażu to jeszcze  ukoi nam skórę. Płyn nie wymaga spłukiwania.

Podsumujmy jaki mamy plusy;
-Jest wydajny
-dostępny w wielu drogeriach 
-Nie podrażnia, nie wysusza i nie uczula
-zmyje każdy makijaż

Minusów nie widzę :)

Płyn micelarny 3w1  kosztuje około 20 zł za 400 ml = 200 zastosowań, także opłaca się go kupić i ja ze swojej strony go polecam. 

Zapraszam na fb tam na bieżąco informacje o pojawiających się wpisach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger