15 grudnia

Luźny wpis

Cześć kochani


Dzisiaj postanowiłam, że będzie taki luźny wpis, niezwiązany z kosmetykami ponieważ chciałabym żebyście mnie też lepiej poznali :) Mam już nawet postanowienie noworoczne, że będę na pewno pisać dla was częściej, bo co to za przyjemność wchodzić na bloga jak nowe wpisy pojawiają się bardzo rzadko, a niestety na razie tak to wyglądało, za co was na prawdę bardzo przepraszam, chociaż wiem, że w poprzednim wpisie też was przepraszałam, ale znów wyszło jak wyszło :( Teraz mam dwa dni wolnego w pracy, więc postanowiłam, że  nadrobię parę wpisów i później nie będzie takich zaległości. Wiecie co teraz w tym okresie zimowym mam tak przesuszoną skórę że masakra, szczególnie  na czole mam takie skórki że jak się pomaluję to wygląda to strasznie, macie może jakieś sprawdzone kremy, albo coś co poratuje tą moją twarz w tym okresie, bo ja już nie mam pomysłów czego mam używać. Za oknem ciemno i ponuro człowiek tylko by spał i nic nie robił...., ale nic się samo nie zrobi tym bardziej, że święta za pasem. Macie już prezenty kupione i choinkę? Ja prezenty mam, a choinka w tym tygodniu będzie strojona. Uwielbiam ten okres przygotowań, ten klimat świąt szkoda że śniegu nie ma, ale nie traćmy nadziei może jeszcze się pojawi. No cóż chyba będę kończyć ten wpis, jak macie jakieś pytania i porady co mam użyć na tą przesuszoną skórę to piszcie w komentarzach, a ja postaram się jutro dodać kolejny wpis tym razem już o pewnym produkcie, dajcie mi znać czy interesują was takie luźne wpisy to oczywiście będę częściej pisać :) Pa Pa trzymajcie się cieplutko :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger