16 grudnia

Isana

Witajcie 



Obiecałam wam wczoraj, że dzisiaj pojawi się kolejny wpis i tak właśnie wywiązuje się z umowy :) No więc dzisiaj podzielę się z wami moją opinią na temat produktu Isana Effektiv - Kur OIL CARE. Pierwsze opakowanie Isany dostałam od mojej koleżanki, (której za to bardzo dziękuję) ja sama nie byłam przekonana, aby go kupić, ale skoro dostałam go w prezencie, więc stwierdziłam że wypada go przetestować i się po prostu zakochałam. Włosy po użyciu Isany stają się  puszyste, ale jednocześnie są wygładzone, rozczesują się dobrze, stają się błyszczące, nie są obciążone, można ją spokojnie nakładać powyżej linii uszu. jak dla mnie  najważniejsze jest to, że przy nakładaniu nie spływa po włosach. Ja osobiście używam Isany przeplatając ją z innymi produktami, odżywkami ponieważ moje włosy stają się zbyt suche szczególnie końcówki,przy użyciu jej kilka razy pod rząd, tak jest przynajmniej w moim przypadku. Zapach jak dla mnie Ok, ale są różne opinie, albo się go polubi, albo nie, ale nie zapominajmy o tym że zapach to jest drugorzędna sprawa, bo najważniejsze jest przecież działanie danego produktu :)



Isane można używać po umyciu, jak i przed umyciem, w zależności od tego jak komu wygodnie :) I jeszcze jedna ważna kwestia cena za 150ml wynosi około 5zł, uważam że produkt jest warty tej ceny.     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger