05 stycznia

Cześć :)




Dzisiaj powracam do marki o której już wcześniej wspominałam, a mianowicie do Lovely, ale tym razem chodzi mi o rozświetlacz do twarzy o odcieniu Gold, jest to ciepły odcień i naprawdę  przypadł mi do gustu, można śmiało stwierdzić że jest odpowiednikiem droższych rozświetlaczy. 







Jest to produkt tani kosztuje zaledwie 10 zł, jest to  produkt naprawdę super, jest dobrze zmielony,  ma takie szampańskie wykończenie, nie ma w sobie drobinek, no cóż tu więcej napisać :) chyba tyle że polecam ten produkt i naprawdę nie pożałujecie wyboru :)



Zapraszam do polubienia mojej strony na fb, a tam na bieżąco  dowiecie się o nowych postach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger