22 maja

Streetcom





Witajcie kochani

Za oknem piękna pogoda, aż nie chce się w domu siedzieć. Dzisiaj przychodzę do was z całkiem innym postem. Pewnie niektórzy z was znają stronkę Streetcom, a jeśli są tu osoby które nie kojarzą strony to troszkę wam przybliżę na czym polega. Portal Streetcom polega na wypełnianiu ankiet, jeśli mamy troszkę szczęścia to dostajemy się do kampanii i otrzymujemy paczkę ambasadorską. Wystarczy się zalogować, można również zalogować się poprzez Facebook, wypełnić ankiety i tyle. poprzez wypełnianie ankiet zdobywamy punkty, które ułatwiają nam  dostanie się do kampanii. Ja już do paru kampanii się dostałam i jestem bardzo zadowolona, także zachęcam do zajrzenia na stronkę.

 Znacie ten portal? Korzystacie?

Buziaki😘
Ania

7 komentarzy:

  1. Znam Streetcom, do paru kampanii w ciągu ostatnich kilku lat się dostałam, ale ostatnio mało tam zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce znam, kiedyś kilka chyba wypełniłam, ale już tam nie zaglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna jestem na tym portalu, ale nic mi nie chcą dać. A też nie zamierzam spamować swojego facebooka ich zdjęciami i kampaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam portal ale nie korzystałam z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba chętnie założę sobie tam konto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger