05 maja

Puder i korektor z Bell








Witajcie kochani


Jak tam u was po majówce? Jesteście wypoczęci?  U mnie majówka była bardzo intensywna, pogoda na szczęście dopisała.
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją kosmetyków z Bell. wybrałam dzisiaj duet, który sprawdza się u mnie idealnie.
Zacznę od korektora


Ja mam kolor 01 Banana Bright, i w nazwie nie chodzi o zapach bo korektor nie pachnie, powiedziałabym nawet, że jest wręcz przeciwnie. Przypuszczam, że nazwa ma na myśli kolor, bo rzeczywiście jest bardzo żółty.






Korektor ma gęstą kremową konsystencję. Ładnie kryje niedoskonałości i dobrze się rozprowadza, ładnie rozświetla nam okolice oczu, dobrze przypudrowany sprawdza się idealnie, bardzo dobrze dogaduje się z matującym pudrem




Odcień pudru to 01 banana story w przeciwieństwie do korektora puder ładnie pachnie






Puder ma świetne matowe wykończenie i ładnie wygładza nam skórę.  U mnie utrzymuje się w miarę długo, ma bardzo delikatne krycie co jest jego główną zaletą. Puder nie pyli się i dobrze nabiera się go na pędzel. Jego dużym plusem jest to, że nie zmienia koloru podkładu.

Miałyście te kosmetyki? Jak u was się sprawdziły?

Buziaki😘
Ania

15 komentarzy:

  1. Jaki żółty ten korektor, nie spodziewałam się że aż tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nałożony w odpowiedniej ilości krzywdy nie robi :)

      Usuń
  2. Nie miałam ale lubię bananowe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty Bell. Są tanie i majas bardzo dobra jakość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spisują się u mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty. Korektor trochę za żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych nie ale inne kosmetyki z bell tak i byłam mile zaskoczona fajna cena jakoś też 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tych kosmetyków, ale chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger