03 kwietnia

Ziaja-krem do rąk










Witajcie kochani

Jak tam po Świętach się czujecie? Ja się cieszę że już wraca codzienność. Pogoda jest piękna, słoneczko, cieplutko i człowiek od razu lepiej funkcjonuje. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kremu do rąk od Ziaji, muszę przyznać, że nie mam nawyku kremowania rąk, ale dzielnie z tym walczę i staram się nie zapominać.

Co obiecuje producent:

Krem do rąk z bio olejkiem arganowym i gliceryną, natłuszcza, łagodzi, wzmacnia.

Działanie kosmetyczne:

*Natłuszcza skórę wrażliwą na zmiany temperatury, bardzo suchą, spierzchniętą i popękaną.
*Pozostawia na skórze delikatną warstwę ochronną.
*Wzmacnia barierę Hydro-lipidową.
*Pozostawia skórę gładką.
*Przynosi ulgę wysuszonym dłoniom.
*Łagodzi zaczerwienienia naskórka.
*Zwiększa nawilżenie skóry o 39%*.

*wynik potwierdzony badaniami in-vivo

Aplikacja kosmetyczna:

*Subtelnie pachnie i jest wydajny w użyciu.
*Skutecznie pielęgnuje już od pierwszej aplikacji.

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Glycerin, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Paraffin, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Isononyl Isononanoate, Sodium Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Hydrogenated Coco-Glycerides, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Parfum (Fragrance), Citric Acid.





Moja opinia:

Krem otrzymujemy w tubce o pojemności 100 ml. Zapach ma bardzo przyjemny, jego konsystencja jest lekka, łatwo się rozprowadza, wchłania się w sumie natychmiast po aplikacji, nie zostawia  po sobie lepkiej i tłustej warstwy. Stosowałam go dość często w okresie zimowym i na prawdę świetnie sobie radzi z nawilżeniem dłoni, dobrze chroni przed zmianami temperatur. Myślę, że dla osób które mają suche dłonie ten krem sprawdzi się idealnie. Dłonie po użyciu są miękkie gładkie i dobrze nawilżone.

Znacie ten krem? Jak jest wasz ulubiony krem do rąk?

Buziaki😘
Ania

11 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jeden z kremów do rąk Ziai i niestety mi się nie sprawdził. A obecnie jestem zakochana w kremach do rąk z Biedronki, które również są tanie i fajnie działają 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam go, ale słyszałam o nim pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie wiedzialam ze jest krem o tym zapachu, mialam kiedys mydlo pod prysznic wlasnie z tej linii ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miała go moja mama w sumie ja z nią używałam ale to już jakis czas temu jak dopiero wyszły :) był całkiem przyjemny i zapach fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Ziaję. Akurat tego kremu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas szukam idealnego kremu do rąk. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się że wypadnie tak fajnie. U mnie ostatnio króluje krem Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam, pachniał pięknie. Lubię produkty Ziaji i chętnie do nich wracam :) mój ulubiony krem do rąk to jednak zdecydownie produkty od Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go i sprawdza sie fajnnie ;) lubie go przez to ze w miare szybko sie wchłania :)
    masz ochote na obserwacje wzajemna? ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam kremy do rąk ziaja i lubię je, ale ostatnio bardzo się polubiłam z kremem do rąk biolonica ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger