24 kwietnia

Serum wygładzające










Witajcie kochani

Piękne włosy są wizytówka kobiety, która z nas nie marzy o pięknych, lśniących, zdrowych i mocnych włosach?  Zrobimy wszystko, żeby taki efekt uzyskać i wtedy idą w ruch prostownice, suszarki, lokówki itd. ale wiadomo, że wszystkie te czynności osłabiają nasze włosy. Ja miałam włosy bardzo zniszczone, puszące się i matowe, więc wyznaczyłam sobie cel, żeby je poratować chodzę do fryzjera na regenerację włosów raz w miesiącu daje im to solidnego kopa witamin i widać efekty, ale oprócz tego dbam o nie i w domu, tak więc ostatnio kupiłam sobie jedwab z Joanny i jak się sprawdził u mnie? Zapraszam do dalszej części wpisu.

Co obiecuje producent:

Serum wygładzające
Serum wygładzające Jedwab przeznaczone jest specjalnie do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.
Zawarte w recepturze proteiny jedwabiu zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia, tworząc na powierzchni włosa ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację. Dzięki serum włosy są wyjątkowo wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i układają.

Skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Cyclohexasiloxane, Propylene Glycol, Polyquaternium-37, Phenyl Trimethicone, Silicone Quaternium-16, Undeceth-11, Butyloctanol, Undeceth-5, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Polyquaternium-10, PPG-1 Trideceth-6, Silk Amino Acids, Panthenol, Hydroxyethylcelulose, Triethanolamine, Disodium EDTA Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Phenoxyethanol, Caprylyl, Glycol, CI 17200




Moja opinia:

Jedwab otrzymujemy  w szklanej buteleczce o pojemności 30g, z wygodną pompką do dozowania produktu. Czas jaki mamy na zużycie produktu po otwarciu to 12 miesięcy. Produkt jest bardzo wydajny, na moje włosy wystarczy jedna pompka na rozprowadzenie a włosy mam do ramion. Ma bardzo ładny delikatny zapach. Po rozprowadzeniu na włosach stają gładkie lśniące i mięciutkie oraz bardzo przyjemne w dotyku. Moim zdaniem serum idealnie nadaje się dla osób, które mają włosy zniszczone po farbowaniu, szczególnie osoby które rozjaśniają włosy.  Koszt tego serum to około 15 zł, zależy też od drogerii w której kupicie, więc myślę że warto spróbować.

Jak wy dbacie o swoje włosy? Macie jakieś sprawdzone dobre produkty?

Buziaki😘
Ania

12 komentarzy:

  1. Muszę o nim pamiętać. Chociaż nie farbuję włosów to mam je bardzo zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam jedwabiu z Green Pharmacy, który tak na prawdę nie ma jedwabiu w składzie. Jest to zwykłe silikonowe serum na końcówki, które sprawdza się genialnie. Miałam też serum z Joanny ale w innej buteleczce i też jest super, a szczególnie zapach<3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię produktów z jedwabiem. moje włosy po nich wariują...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze za czasów studenckich sięgałam po jedwab do włosów, teraz przyznam że zupełnie o nim zapomniałam. Może warto do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam jeszcze 😊 U mnie gości w ostatnich miesiącach olejek z czarnuszki na włosy i sprawdza mi się genialnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. bałabym się że za bardzo mi włosy obciąży

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie co chwile zmieniam produkty do włosów mm więc chyba nic tak w pamięc mi bezcennego nie zostało

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i dosyć miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy z natury są gładkie już po umyciu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger