29 marca

Spotkanie blogerek-zapisy




Witajcie kochani






Pamiętam jak rok wcześniej organizowałam spotkanie to powiedziałam, że nigdy więcej się nie zdecyduję drugi raz na organizację :) no i właśnie zleciał rok, a mi jakoś tęskno za spotkaniem z wami i na poznanie nowych osób z podobną pasją do mojej, także od dzisiaj trwają zapisy na spotkanie blogerek w Rybniku.


Zapisy trwają od dzisiaj do 03.04.2019 do godz 23:59
zgłoszenia wysyłajcie na adres anaikosmetyki@gmail.com napiszcie parę słów o sobie z linkiem do bloga. Spotkanie odbędzie się 25.05.2019

Lista uczestniczek spotkania, będzie ogłoszona do 05.04.2019 r na moim profilu na  FB

Ktoś chętny na spotkanie?

Buziaki😘
Ania

7 komentarzy:

  1. Wyjątkowo blisko mnie, szkoda, że nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wysłałam ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam i ja, może sie poznamy osobiście, fajnie by było:)

      Usuń
  3. Zgłoszenie poszło. Może się spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie za daleko, ale i tak spóźniłabym się z terminem. Czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger