27 marca

Kozie mleko-mleczny koncentrat




Witajcie kochani







W marcu jak w garncu, pogoda nas nie rozpieszcza, a już było tak cieplutko, było czuć namiastkę wiosny. Dzisiaj mam dla was recenzję koncentratu młodości od Ziaji. Produkt poznałam dzięki próbce, którą otrzymałam przy okazji zakupów, ale wiecie jak jest po próbce ciężko stwierdzić, czy dany produkt jest dobry, więc skusiłam się na pełnowymiarowe opakowanie. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdził, zapraszam do dalszej części wpisu.



Co obiecuje nam producent:

Produkt typu serum inspirowany pielęgnacją ,,K-beauty". ma postać kremo-żelu, błyskawicznie się wchłania. Nadaje się pod makijaż. Unikalna formuła zapewnia wyraźne wygładzenie naskórka oraz ogólną poprawę wyglądu skóry.

Działanie:

*Zawiera aktywator syntezy kolagenu.
*Wygładza i zmniejsza nierówności skóry.
*Przywraca młodzieńczą elastyczność.
*Aktywnie nawilża naskórek.
*Niweluje oznaki zmęczenia widoczne na skórze.

Substancje czynne:

-Wygładzające proteiny koziego mleka..
-Pochodna kwasu mannuronowego-zaawansowania wielozadaniowa substancja aktywna pozyskiwana z brązowych alg. Wykazuje działanie wygładzające, pobudza produkcję kolagenu, nawilża i chroni barierę hydro-lipidową skóry. Przebadana metodami in vivo i in vitro. Bezpieczna i skuteczna w działaniu.






Skład:
Aqua  (Water), Glycerin, Isononyl Isononanoate, Methylsilanol Mannuronate, Cetyl Esters, Dimethicone, Olive Oil PEG-7 Esters, Sodium Polyacrylate, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Goat Milk Extract, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Eugenol, Benzyl Salicylate


Moja opinia:

Produkt otrzymujemy w zafoliowanym kartoniku. W środku znajdziemy plastykową buteleczkę o pojemności 50 ml, w wygodną pompką do dozowania produktu, jest to bardzo dobre rozwiązanie bo po pierwsze wydobędziemy dokładnie tyle produktu ile potrzebujemy, a po drugie jest to po prostu higieniczne, jedyne do czego można się przyczepić to fakt, że buteleczka nie jest przezroczysta przez co nie widzimy ile nam zostało produktu. Konsystencja produktu jest w formie kremo-żelu. produkt jest bardzo wydajny, mi spokojnie na całą twarz starczyła jedna pompka. Zapach jest bardzo przyjemny, intensywny ale nie męczący. Szata graficzna bardzo minimalistyczna, co jest charakterystyczne dla produktów Ziaji.
Jeśli chodzi o działanie to bardzo dobrze nawilża, bardzo szybko się wchłania, wręcz błyskawicznie. Po regularnym używaniu zauważyłam poprawę elastyczności  skóry, oraz niweluje oznaki zmęczenia. Skóra staje się miękka i gładka. Bardzo jestem zadowolona z tego koncentratu i na pewno powrócę do niego, jego koszt to zaledwie 11 zł w sklepie Ziaji.

Znacie ten produkt? Lubicie produkty z Ziaji?

Buziaki😘
Ania


7 komentarzy:

  1. Mnie jakoś seria Kozie Mleko z Ziajii nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam coś podobnego z serii GdanSkin i nie jestem zadowolona, bo nie robi nic. Z linii z kozim mlekiem miałam kiedyś krem na noc, ale okazał się mega tłusty i długo wchłaniający. Z pielęgnacji Ziai niestety bardzo mało kosmetyków przypadło mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z koziej serii miałam krem pod oczy, ale niestety niesamowicie mnie uczulił :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na działanie, całkiem fajny produkt :). Kiedyś lubiłam ich produkty i często kupowałam, teraz już od dawna zupełnie mnie nie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam jak swego czasu wszyscy zachwalali krem do rąk kozie mleko z ziaji... a dla mnie był konkretnie przeciętny... poza kosmetykami dla dzieci jakoś ziaja mi się zepsuła, kremy zapychają, a składy wcale nie są zadowalające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty od Ziaji:)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger