24 kwietnia

Rewitalizujący krem pod oczy




Witajcie kochani







Kosmetyki do pielęgnacji okolic oczu, u mnie zawsze muszą być po prostu nie ma innej opcji. Jakiś czas temu skusiłam się na organiczny krem pod oczy.



Parę słów od producenta:

Intensywnie i długotrwale nawilżający krem pod oczy. Przygotowany z naturalnych surowców roślinnych stymulujących procesy ochronne skóry. Zawiera ekstrakty roślinne z prawoślazu, imbiru, zielonej herbaty i rumianku pochodzące z kontrolowanych upraw ekologicznych oraz emolienty  z oliwy z oliwek. Działanie składników aktywnych opóźnia proces starzenia się skóry, chroni przed negatywnym wpływem środowiska. dzięki ochronie kolagenu przed degradacją zapobiega tworzeniu się zmarszczek, poprawia elastyczność i jędrność skóry.

Moja opinia:  

Krem otrzymujemy w ofoliowanym kartoniku. W środku znajdziemy szklaną  buteleczkę o pojemności 15 ml. z pompką do dozowania produktu. Konsystencja gęsta, ale łatwo się rozprowadza, zapach  ziołowy niezbyt przyjemny. Data ważności po otwarciu to 6 miesięcy. Jeśli chodzi o działanie kremu jest całkiem ok, skóra pod oczami staje się napięta i nawilżona, krem bardzo dobrze się wchłania, jest dość wydajny. Ale mam jedno zastrzeżenie chodzi o dozownik, który pod koniec kremu nie radzi sobie z dozowaniem i sporo kremu zostaje na dnie, czego ja bardzo nie lubię. Cena kremu też nie zachwyca, ja dałam za niego w Hebe 37 zł, ale można go dorwać trochę taniej. Ja mam mieszane odczucia co do niego.

Znacie ten krem? Jakie są wasze ulubione kremy pod oczy?



Buziaki😘
Ania


5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten krem. Ja aktualnie stosuję krem pod oczy z Delia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że do pielęgnacji okolic oczu podchodzę po macoszemu, więc nie znam tego kosmetyku- trochę słabo że nie da się wyciągnąć normalnie całości kremu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie korzystam z innego kremu tej marki i jest ok. Aczkolwiek nie są to efekty wow. Ciężko o świetne produkty do pielęgnacji okolic oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ten krem po raz pierwszy i nawet nie kojarzę go. Ja akutualnie używam kremu botanic skinfood pod oczy 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba z powodu zapachu bym się na niego nie skusiła....Niestety, ale lubię kosmetyki, które ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger