06 lutego

BeBeauty balsam do stóp i paznokci









Witajcie kochani

Generalnie z kremami do stóp mam ten sam problem jak i z kremami do rąk, jestem niesystematyczna pewnie dlatego że moje dłonie jak i stopy nie są wymagające, mogę nawet powiedzieć, że nie mam z nimi problemu. ostatnio robiłam porządek w szafce z kosmetykami i gdzieś tam na samym końcu stał taki oto kremik całkowicie zapomniany, na szczęście jeszcze w terminie się zmieściłam i zużyłam no i jak to ja muszę wam napisać swoje spostrzeżenia co do tego kremiku.

Co mówi nam producent:

Balsam do stóp i paznokci o działaniu zmiękczającym. Skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek,poprawiając jego strukturę i zmiękczając objawy zrogowacenia.

Składniki aktywne:
Kwasy owocowe AHA- o właściwościach złuszczających i wygładzających.
Oliwa z oliwek- o właściwościach nawilżających i wzmacniających.
Alantoina- o właściwościach łagodzących i regenerujących.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Stearic Acid, Alcohol Denat, Ethylhexyl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil, Glyceryl Stearare PEG-100 Stearate, Passiflora Edulis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Lanolin, Phenoxyethanol, Dimethicone, Ceteareth-20, Urea, Allnatoin, Lactic Acid, Salicylic Acid, Panthenol, Propylene Glycol, Salvia Officinalis Leaf Extract, Petrolatum, Parfum, Carbomer, Sodium Hydroxide, DMDM Hydantion, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Lecithin, Tocopherol, Ascobyl  Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Potassium Sorbate,  Sodium Bisulfite, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene

Moja opinia:

Balsam otrzymujemy w tubce o pojemności 75 ml. zamykana na klasyczny klik. Zapach bardzo ładny idzie w kierunku cytrusowego, co ja bardzo lubię. Ja balsamowałam stopy wieczorem i zakładałam skarpety na noc, i muszę przyznać, że stopy były ładnie nawilżone i gładziutkie. natomiast jeśli chodzi o skład,  jak widać nie jest za ciekawy, no i dość długi. Tak jak pisałam nie mam problemów z moimi stopami i dla mnie balsam był ok, ale  osoby z wymagającymi stopami nie będą zadowolone. Raczej do niego nie powrócę.

Miałyście ten balsam? Jak u was się sprawdził?

Buziaki😘
Ania

13 komentarzy:

  1. Myślę, że osoby z większymi problemami raczej nie będą zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie jest kosmetyk dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię kosmetyki , które zmiękczają naskórek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten bałagan aktualnie czeka na swoją kolej. Ale zapach ładny 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Dłuuugi skład. Akurat na stopach mi parafina nie przeszkadza, choć mimo wszystko rzadko jej używam. Wolę oliwki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej się nie skuszę - do stóp lubię używać woski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko jest trafić na jakiś super produkt do stóp, trudno,szukam dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kosmetyku nie znam, ale lubię kremy do rąk tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do stóp używam tego co do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie do stópek masełko shea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swój sprawdzony krem do stóp. Tego nie znam. Jednak moje stopy są w dobrej kondycji, może sprawdziłby się umnie bardziej profilatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej się nie skuszę, nie cierpię kremować stóp :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger