17 lutego

Puder bananowy wibo








Witajcie kochani

Pewnie każdy z was słyszał o tym przyjemniaczku. Ultra lekki, półtransparentny  puder do twarzy.
Kosmetyk otrzymujemy w plastikowym okrągłym pudełeczku o pojemności 5,5 g. Data ważności po otwarciu to 12 miesięcy.
Puder ma lekko żółtawy odcień, jest jedwabisty i bardzo drobno zmielony. Przeznaczony jest do utrwalania korektora i trzeba przyznać, że świetnie to robi, pozostawia świetne aksamitne wykończenie. Nie posiada drobinek, ani brokatu. Producent zaleca używać go na strefę T  tą strefę utrwalamy  korektor pudrem bananowym, przez co potęguje nam efekt rozświetlenia.
Polubiłam używanie tego pudru, i pewnie kupię go ponownie. Marka Wibo zaskakuje tym, że mają dobrej jakości kosmetyki za niewielkie pieniądze. W planach mam jeszcze zakup pudru ryżowego. 



Znacie ten puder? Jak się  u was sprawdził?

Buziaki😘
Ania

16 komentarzy:

  1. Muszę go zakupić, wiele dobrego o nim słyszałam a ryżowy od siebie polecam też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go, ale też mnie specjalnie nie kusi. Nie lubię się z sypkimi pudrami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder bananowy pierwsze słyszę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas zastanawiam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim, u mnie dobrze sprawdza się ryżowy a bananowy może przetestuję w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam z Hean. Wyglądałam jak zombie z żółtaczką. Niby miał być transparentny a jednak żółć z niego wyłaziła

    OdpowiedzUsuń
  7. Często o nim czytałam, ale jakoś nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam, ale jakos mnie nie porywa mimo sprzyjajacych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie mam zamiar kupić ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze takiego pudru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten puder, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam go dorwać, ale wszędzie był wykupiony :D Na razie jakoś nie mam na niego już takiego parcia. Jednak jak go kiedyś dorwę to z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam go jeszcze, ale poluję :) Mam natomiast wersję ryżową oraz fiksująca. Oba świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dośc fajnie yglada ale ja nie korzystam z takich rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałam to kupić na promocji jak była w Rossmannie ale nie zdążyłam i później jakoś o nim zapomniałam. Ale myślę że muszę to wypróbować 💋
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzialam go kilkukrotnie, ale nigdy nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger