20 lutego

Oillan- krem pod oczy







Witajcie kochani
Dzisiaj przygotowałam do was recenzję kremu pod oczy marki Oillian, który jakiś czas temu otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku.

Co mówi nam producent:

Krem pod oczy z serii Oillan Effect jest idealny dla osób z pierwszymi zmarszczkami wokół oczu. dzięki dwukierunkowemu działaniu anti-aging zmniejsza widoczność drobnych linii w okolicach oczu, oraz redukuje cienie i obrzęki pod oczami. Skoncentrowana receptura z dobroczynnymi składnikami aktywnymi: kolagenem, kwasem hialuronowym, ekstraktami z owsa i kasztanowca zwyczajnego oraz witaminą C,zapewnia kompleksową pielęgnację w ciągu dnia i nocy. Lekka formuła kremu szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Składniki aktywne:
*Kolagen działa przeciwzmarszczkowo, wygładza drobne zmarszczki okolic oczu, przywracając skórze miękkość i gładkość.
*Kwas hialuronowy, dzięki doskonałym zdolnością wiązania wody, utrzymuje optymalny poziom nawilżenia skóry przez długi czas, wygładzając ją i zmniejszając uczucie napięcia.
*Ekstrakty: z owsa i kasztanowca zwyczajnego poprawią mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki pod oczami.
*Witamina C, pochodząca z ekstraktu z aceroli, dzięki silnym właściwością antyoksydacyjnym, opóźnia proces starzenia i jednocześnie rozjaśnia skórę okolic oczu.

Wskazania: Krem przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej, wrażliwej i skłonnej do reakcji alergicznych. Polecany przy cerze z pierwszymi oznakami starzenia, pozbawionej elastyczności i gęstości, z pojawiającymi się cieniami obrzękami w okolicach oczu.


      




Skład:
Aqua, Glycerin, Betaine, Hydrogenated Polydecene, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylyl Methicone, Dicaprylyl Ether, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Avena Sativa Kernel Extract, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Hyaluronic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil, Lupinus Albus Seed Extract, Caesalpinia Spinnosa Gum, Malpighia Punicifilia Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Decyl Glucoside, Propylene Glycol, Allantoin, Isohexadecane, Polysorbate 80, Caprylyl Glycol, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Ethylhexylglycerin

Moja opinia:

Krem otrzymujemy w kartonowym ofoliowanym pudełeczku, co ja bardzo lubię, bo wtedy mamy pewność, że nikt przed nami nie otwierał kosmetyku. Tubka ma 15 ml i od otwarcia mamy czas 6 miesięcy żeby go zużyć. Krem jest bezzapachowy i ma lekko żelowatą konsystencję,  jest bardzo wydajny i szybko się wchłania Niestety nie widać ile kosmetyku nam zostało, ponieważ tubka nie jest przezroczysta, ale to jest jedyny minus jaki znalazłam. Ja krem stosowałam rano i wieczorem i zauważyłam, że moja skóra pod oczami jest bardziej napięta,  rozjaśniona oraz dobrze nawilżona. Dobrze radzi sobie z cieniami pod oczami. Wiadomo, że zmarszczek nam nie wygładzi, ale muszę przyznać, że troszkę spłycił,  żałuję że nie pomyślałam o tym żeby zrobić zdjęcie, musicie wierzyć mi na słowo. Na chwilę obecną jest to najlepszy krem pod oczy jaki miałam i szczerze mogę wam go polecić.

Znacie ten krem? Jaki jest wasz ulubiony krem pod oczy?

Buziaki😘
Ania 

9 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu. Może sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam krem z tej marki i strasznie tempo sie rozprowadzal, ale jezeli ten ma formule zelowa to jest lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kremów pod oczy wymagam dość sporo. Ciekawe czy ten by mnie zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jestem w trakcie jego testowania ale jeszcze nie mam zdania na jego temat póki co na plus jest to że nie podrażnia moich oczu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu pod oczy, a jego skład mi się nie podoba. Obecnie używam kremu pod oczy na bazie naturalnych składników z Trawiastych <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale wydaje mi się, że nie polubiłabym go :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w zapasach bo jeszcze nie stosowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jakby się spisał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych składników mają. Wyciąg z kasztana w kosmetykach bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger