23 listopada

Kolagenowa maseczka pod oczy




Witajcie kochani


Jakiś czas temu podczas zakupów w Biedronce wpadły w moje ręce płatki pod oczy, pomyślałam sobie że za taką cenę może efektu wow nie będzie,ale wypada przetestować.
Jeśli jesteście ciekawi jak płatki sprawdziły się u mnie to zapraszam na dalszą część wpisu.

Prezentują się tak:




Co mówi nam producent:

Kolagenowa maseczka pod oczy:
*Wyjątkowa formuła zawierająca kolagen, witaminę E, wyciąg z zielonej herbaty i owoców tropikalnych.
*Płatki pomagają przywrócić odpowiedni poziom nawilżenia oraz zmniejszają oznaki starzenia się delikatnej skóry wokół oczu.
*Widoczna redukcja cieni oraz opuchlizny pod oczami.

Purederm kolagenowa maseczka pod oczy w postaci perfekcyjnie wyciętych płatków to intensywnie nawilżający zabieg na okolice oczu. Wyjątkowe połączenie składników: Kolagenu, witaminy E oraz ekstraktu z zielonej herbaty pomagają przywrócić odpowiednie nawilżenie i elastyczność wrażliwej skóry. Kolagenowe płatki spowalniają procesy starzenia, a także redukują ich widoczne oznaki w postaci zmarszczek, zwiotczeń, obrzęków i cieni pod oczami.

Skład:

Aqua, glycerin, hydroxyethylcellulose, natto gum, allantoin, arbutin, disodium EDTA, panthenol, carica papaya (papaya) fruit extract, rosa centifolia flower water, camellia sinensis leaf extract, morus alba bark extract, beta-glucan, PEG-60 hydrogenated castor oil, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, methylparaben



Moja opinia:

W paczce mamy 30 płatków, bardzo mocno nasączonych. Powiem wam obawiałam się, że jak otworzę paczkę to resztę płatków mi wyschnie, nic bardziej mylnego jak dobrze zamkniemy paczkę to płatki zostają tak samo nasączone jak po otwarciu. Płatki są na tyle nasączone, że po zdjęciu musimy nadmiar wklepać sobie palcami. Używałam ich przeważnie przed snem i na drugi dzień, efekt jest widoczny skóra pod oczami jest rozjaśniona, nie mamy worków i cieni pod oczami. Są również idealne, jak wybieramy się na imprezę, nasza skóra pod oczami jest ładnie nawilżona przez co wygląda na zdrowszą i promienną Jestem zadowolona z ich działania. Dałam za nie niecałe 5 zł, niestety ostatnio rozglądałam się za nimi, ale ich nie było. Polecam wam ten produkt bo jest warty wypróbowania.

Miałyście styczność z tymi płatkami? Jeśli tak to jakie są wasze wrażenia? A może macie jakieś swoje ulubione?

Buziaki😘
Ania


13 komentarzy:

  1. Nie miałam z nimi styczności. Natomiast marki Pure Derm udało mi się kupić kiedyś świetne plastry oczyszczające na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te płatki, ale już k bardzo dawno i faktycznie fajne były.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie jak działa to i ja wypróbuję :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej marki miałam takie skarpetki nawilżające na stopy, także te płatki tez spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydają się fajne. I cena bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam, ale trochę boję się przetestować :D Mam bardzo wrażliwą i skłonną do alergii okolicę oczu... Ale w końcu muszę ich spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger