19 grudnia

Blogerka po godzinach - relacja










Witajcie kochani

8 grudnia miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Rybniku które organizowała Sylwia z bloga matczysko. Sylwia jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w spotkaniu.



Grudzień to taki okres w roku, w którym mnie jako blogerkę opuszcza całkowicie wena do pisania, mogłabym napisać, że brak czasu bo święta itd. jednak prawda jest tak, że zwyczajnie nie mam ochoty na to, a takie spotkania dają mi niesamowitego kopa i wtedy przypominam sobie dlaczego właściwie zaczęłam przygodę z blogiem. Spotkanie zaczęłyśmy o godz. 13:00 w kawiarni Cafe Bosko, zamówiłyśmy sobie coś do picia i zjedzenia, no i oczywiście plotkowałyśmy, bo co może robić 10 blogerek po godzinach :)






Sylwia razem z marką Ecoflores zadbała o to, aby nam się nie nudziło za bardzo i dostałyśmy produkty, aby samodzielnie zrobić sobie peeling i kule do kąpieli.





Przyszła również pora na upominki, a w rolę Świętego Mikołaja wcieliła się Sylwia :)





Gabrysiu Tobie dziękuję za bransoletkę


A kto był na spotkaniu:

Organizatorka Sylwia - matczysko
Gabrysia - kosmetyki na kozetce
Ola - Świat Aleksandry
Renata - Piękno i pasja okiem Renaty
Beata - Punkt Siedzenia
Ania - kosmetykiani
Alicja - Życiowy poradnik bezradnik
Agnieszka - mycoffeetime
Magda - Ciekawska Magdalena
No i ja :)

Dziewczyną dziękuję za udostępnienie zdjęć.

Lubicie takie spotkania?

Buziaki😘
Ania

4 komentarze:

  1. Takie spotkania są zawsze mocno inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. To była fantastyczna niedziela i mam nadzieję, że spotkamy się znowu, wkrótce ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie zaliczam za udane. Było wesoło i słodko. Do następnego! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie było się spotkać. :-) Do zobaczenia kolejnym razem! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger