10 grudnia

Balsam do ciała







Witajcie kochani

Jak wam mija ten wietrzny wtorek?  U mnie powoli opadają emocje po niedzielnym spotkaniu blogerek w Rybniku, i myślę, że niebawem pojawi się wpis z relacją. A w dzisiejszym wpisie opowiem wam o pewnym balsamie do ciała.







Porę słów od producenta:
Nawilżający balsam do ciała.
Do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Intensywnie nawilża skórę przesuszoną i odwodnioną oraz stymuluje jej naturalne procesy ochronne. Zawiera naturalny olej arganowy, który zapobiega procesowi starzenia skóry, wysuszeniu, utracie sprężystości. Mocznik, masło Shea, kompleks nawilżający NMF, proteiny jedwabiu, witamina E oraz prowitamina B5 intensywnie nawilżają skórę, łagodząc jej podrażnienia. Stosowany systematycznie zapewni skórze jedwabistą gładkość i miękkość.

Moja opinia:
Balsam otrzymujemy w plastykowej butelce o pojemności 180 ml. Z wygodną pompką do dozowania. Jak widać butelka jest koloru czarnego i kompletnie nie widać ile produktu nam zostało. Balsam jest antyalergiczny. Zapach przyjemny, ale dość mocny i długo utrzymuje się na skórze. Ładnie nawilża skórę, która po dłuższym stosowaniu staję się gładka i miękką w dotyku. Kosmetyk szybko się wchłania, ale nie jest wydajny, szybko się kończy. Balsam możecie kupić  na stronie Fenix za 24,99 myślę że nie jest to dużo, a myślę że jest warty swojej ceny.

Jakie są wasze ulubione balsamy? Lubicie ogólnie balsamy do ciała?

Buziaki😘
Ania

8 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam balsamy od Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką ceną na pewno warto się skusić na ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję go na sobie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już mi się przewinął, szkoda, że nawet na stronie nie podają jego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz używam balsamu Clochee o zapachu soli himalajskiej i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mile go wspominam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger