18 września

Nowości kosmetyczne












Witajcie kochani

Dzisiaj przychodzę do was z nowościami, jakie pojawiły się u mnie w ostatnim czasie, więc może nie przedłużając zaczynamy



Jantar odżywka wcierka, kiedyś miałam tą starszą wersję i nie sprawdziła się, teraz zmagam się z wypadającymi włosami, więc mam nadzieję że ta wersja się sprawdzi.




Perfecta serum na dzień i na noc cera naczynkowa, jestem posiadaczką cery naczynkowej, więc mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi.



 BingoSpa płynna keratyna 100%, jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo zapach nie jest za ciekawy :) 



BingoSpa szamponowe serum keratynowe


Isana nawilżająca maska do włosów 13w1


Isana odżywka do włosów


Perfecta peeling enzymatyczny


Wellness&Beauty olejek do ciała


Delikatny puder myjący, tego pudru jestem bardzo ciekawa

To tyle z moich nowości, mam nadzieję że dotrwaliście do końca. Parę rzeczy już testuję, więc spodziewajcie się recenzji. 

Miałyście coś z moich nowości? Jesteście czegoś szczególnie ciekawi?

Buziaki😘 
Ania

11 komentarzy:

  1. Perfecta serum na dzień i na noc cera naczynkowa, jestem posiadaczką tej cery a wszystko co do niej bardzo mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na recenzje tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie Perfecta peeling enzymatyczny i ten olejek do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam olejek w&b ale w innym wariancie zapachowym i był całkiem przyzwoity, chociaż bez szału :P Wcierkę jantar aktualnie używam, ale wydaje mi się, że w nieco innej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te same produkty BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder myjący wpadł mi w oko - jestem go bardzo ciekawa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jantar miałam, puder także, swoją drogą fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wellness&Beauty olejek bardzo lubię i wcierke jantar również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego kosmetyku niestety. Czekam na parę słów o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko wcierkę z Jantar - zawsze muszę ją mieć w swojej kosmetyczce, choć przyznam, że ostatnio trochę zaniedbałam jej używanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę dużo produktów, które mam lub miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger