10 lipca

Olejek do kąpieli








Witajcie kochani

Chyba nie ma osoby, która nie spotkała się z marką Tutti Frutti i nie zachwycała się ich pięknym zapachem. Ja swego czasu miałam od nich mgiełkę do ciała, o której pisałam Tutaj. Tym razem skusiłam się na olejek do kąpieli i pod prysznic.




Co obiecuje nam producent:

Opalizujący olejek do kąpieli i pod prysznic o pełnym słońca słodkim zapachu brzoskwini i tropikalnego mango.
Oszałamiająca radość życia. Tak pachnie szczęście.
Słoneczna brzoskwinia, uprawiana od ponad 4000 lat, uznawana jest w Japonii za znak długowieczności, młodości i szczęścia. Jej słodki i uwodzicielski aromat połączony z kuszącym zapachem mango, indyjskim symbolem miłości, wypełni radością na cały dzień.
Wyjątkowo lekka i aksamitna piana delikatnie otula, a opalizujące drobinki zmysłowo rozświetlają ciało. Dzięki zawartości kompleksu nawilżającego nie wysusza skóry, delikatnie wygładza ją i zmiękcza, a ekstrakt z owoców noni zwiększa wydzielanie endorfin.

Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Chloride, Propylene Glycol, Morinda Citrifolia (Noni) Fruit Extract, Zingiber Officinalis (Ginger) Root Extract, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Capryllic/Capric Glycerides, Disodium Edta, Sodium Hydroxide, CI 77019 (Mica), CI 77891 (Titanium Dioxide), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, CI 19140, CI 16255

Moja opinia:

Olejek otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 500 ml. czas który nam pozostaje do wykorzystania olejku od otwarcia to 12 miesięcy. Szata graficzna bardzo ładna, kolorowa, przyciąga wzrok. Zapach świeży, cytrusowy, bardzo lubię takie zapachy szczególnie latem. Co mnie zachwyciło w tym olejku to fakt, że ma konsystencję żelu do kąpieli, co znacznie ułatwia kąpiel. Posiada w sobie drobinki, które rozświetlają naszą skórę i przepięknie nasza skóra wygląda w słońcu. Produkt dobrze się pieni i łatwo spłukuje, nasza skóra jest nawilżona i bardzo gładka po kąpieli, zapach na skórze utrzymuje się dość długo. Z tego co się orientuję to są dostępne w sprzedaży inne zapachy i chyba skuszę się na inny przy następnych zakupach. Polecam wam ten olejek, ja go kupiłam w Biedronce.

Znacie ten olejek? Używałyście go? Jeśli tak, to jak u was się sprawdził?

Buziaki😘
Ania   

10 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale chyba widziałam go w Biedronce właśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i jeszcze wersję wiśniową obie lubiłam :D używałam je zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii bardzo lubię.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam produktów tej marki, ale w ofercie mają bardzo fajne warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego olejku, ale dawno temu miałam peeling i bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę markę z mocnych zapchów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zieloną wersję tego olejku i też byłam zadowolona. W szczególności podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie sie prezentuje ale ja go nie znam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, niestety nie posiadam wanny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger