18 lutego

Lista uczestniczek spotkania blogowego








Witajcie kochani

Tak jak obiecałam, dzisiaj lista uczestniczek spotkania blogowego w Rybniku

1.Sylwia-Matczysko życie od kuchni
2.Gabrysia- Gabi Net kosmetyki na kozetce
3.Magda- Ciekawska Magdalena
4.Renata- Piękno i pasja okiem Renaty
5.Aleksandra- Świat Aleksandry
6.Iwona- Czerwona Strona Nieba
7.Mariola- Lakierkowo
8.Edyta- edziatestuje
9.ANNA POINT
10. Ja- anaikosmetyki

Dziewczyny cieszę się, że się zobaczymy, wszystkie informacje będą podawane na Facebooku więc zachęcam do polubienia i zaobserwowania strony.

Buziaki😘
Ania

20 komentarzy:

  1. Super :) bardzo się cieszę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super i mega wam zazdroszczę <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/recenzja-fotoksiazki-prezent-last-minute.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się cieszę :-) dziękuję za możliwość udziału

    OdpowiedzUsuń
  5. to miłego spotkania kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze tak daleko chetnie bym sie wybrala

    OdpowiedzUsuń
  7. Bawcie się dobrze Dziewczyny ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Znane blogi, udanej zabawy dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny życzę Wam udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale :) Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger