16 listopada

Ulubieńcy - kolorówka







Witajcie kochani

Miałam małą przerwę w publikowaniu, ale coś źle się czułam, musiałam się podleczyć, żeby się nie rozłożyć przed Targami które są już za tydzień w Katowicach, nie mogę się już doczekać. Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami z kolorówki, więc zapraszam dalej




Tusz do rzęs 



Firma Revers  w blogowym świecie jest już dość znana, ma swoje 5 minut. Tusz do rzęs koloru czarnego, ładnie rozczesuje rzęsy, nie skleja, nie robi efektu pandy, nie kruszy się i wytrzymuje cały dzień. Tusz posiada grubą szczoteczkę, ja do końca za takimi nie przepadam, ale ten tusz jest jednym z lepszych.

Matujący podkład



O tym podkładzie pisałam wam Tutaj. Daje ładne matowe wykończenie, nie ma efektu maski, jest niewyczuwalny na twarzy. Jeśli chcecie więcej o nim poczytać, zapraszam do wpisu wcześniejszego.

Bambusowy puder


O tym pudrze pojawi się osobny wpis, teraz zdradzę wam tyle, że nie bieli, daje gładkie wykończenie makijażu i fajnie się utrzymuje.


Pomadka





Piękny mocny,matowy odcień nr.12. Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek, rozprowadza się jak masełko, równo się zjada. 


Róż - Bell



O tym różu wspominałam Tutaj. Niestety jest już niedostępny. Róż ma piękny kolorek, który idzie bardziej w kierunku brzoskwiniowym. Pigmentacja dość solidna, osoba początkująca może zrobić sobie krzywdę. 

To takie moje perełki, których obecnie używam i jestem bardzo zadowolona.

Znacie coś z moich ulubieńców? Macie swoje sprawdzone perełki?

Buziaki😘
Ania

8 komentarzy:

  1. Ego tuszu jeszcze nie używałam, czeka w zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten bambusowy puder muszę pokazać siostrze. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten puder bambusowy. Fajny był. Udało mi się go zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matujący podkład i bambusowy puder ostatnio zaczęłam stosować i robie to tylko jak jestem w Polsce :) ale z obu produktów jestem zadowolona ☺ puder używałam do trwalszych makijaży, na utrzymanie i na nie świecącą twarz i sprawdził się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam, ale ciekawi mnie ten puder bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tusz jest świetny, również miałam i bardzo dobrze go wspominam. Ja ostatnio zakochałam się w podkładzie z Lacome teint idole ultra wear, jest boski!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matowy odcień pomadki jest bardzo ładny, a matujący podkład u mnie czeka w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger