07 listopada

Cellabic - Peeling enzymatyczny







Witajcie kochani

No i mamy czwartek, a to oznacza że weekend jest coraz bliżej :) Dzisiaj przychodzę do was z peelingiem enzymatycznym od marki Cellabic, Ta marka to dla mnie totalna nowość, więc zapraszam do dalszej części wpisu, aby zobaczyć czy jest warty uwagi.






Co mówi nam producent:

Peeling enzymatyczny to preparat o działaniu złuszczającym, dający natychmiastowy efekt wygładzenia i rozświetlenia skóry już po pierwszej aplikacji. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry, również delikatnej, wrażliwej i naczyniowej.
Źródło

Moja opinia:

Peeling otrzymujemy w kartonowym pudełeczku, a w środku znajduje się szklana buteleczka o pojemności 30 ml. Buteleczka jest z ciemnego szkła, ale doskonale widać zawartość, do dozowania mamy wygodną pipetę. Konsystencja jest płynna, więc musimy uważać z dozowaniem, kosmetyk jest bezzapachowy. Po użyciu nasza skóra jest gładka, miękka, wygładzona oraz pięknie rozświetlona. Peeling będzie idealny dla osób które mają skórę naczynkową.  Jedyne co może nas zniechęcić do zakupu tego peelingu to cena, aktualnie kosztuje 149 zł.

Lubicie takie peelingi? Skusicie się na ten?

Buziaki😘
Ania  

8 komentarzy:

  1. Cena bardzo skutecznie mnie zniechęca do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, wydaje się fajny, tylko ta cena. Myślę, że dobry peeling enzymatyczny bez problemu można kupić dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety bardzo rozczarował ;/ bardzo ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie był zły, ale za tą cenę spodziewałam się efektu wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No za tę cenę to spodziewałabym sie czegoś zdecydowanie lepszego..

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Krem, tonik oraz peeling są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem był bardzo fajny, a ten peeling kusi!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger