06 września

Meet Bloggers spotkanie blogerek





Zdjęcie dzięki uprzejmości Oli



Witajcie kochani

I już mamy wrzesień, a wraz z nim zrobiło się troszkę chłodniej, szkoda bo ja jestem z tych ciepłolubnych. Wrócę jeszcze do sierpnia, a dokładniej do ostatniego dnia sierpnia w tym dniu świętowałam dzień blogera z fantastycznymi dziewczynami na spotkaniu, które zorganizowała Ola

Spotkanie odbyło się w restauracji Kassandra w porze obiadowej, więc  zaczęło się od zamówienia czegoś do zjedzenia, ja zamówiłam sobie placek ziemniaczany z sosem grzybowym, który okazał się ogromny




Następnie odbyła się telekonferencja marki  BasicLab, Pani bardzo dokładnie przybliżyła nam produkty, które otrzymałyśmy, swoją drogą ich produkty są super, ale to wam opiszę w innych postach










Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi

Kolejnym krokiem spotkania była prezentacja marki Organic Life, którą przeprowadziła dla nas Asia, bardzo sympatyczna osoba. Asia bardzo dokładnie przybliżyła nam markę, dla mnie to nowość nigdy wcześniej nie miałam styczności z tą marką. Dostałyśmy również przewodnik po składach kosmetyków, z czego jestem bardzo zadowolona.









Zdjęcia dzięki uprzejmości Gabrysi




Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi


Następnie przyszła pora na kawkę i coś do kawki, ja zamówiłam sobie cappuccino i sałatkę owocową








Po kawci Ola przygotowała dla nas warsztaty DIY super sprawa. Każda z nas miała zrobić dla siebie woreczek zapachowy







Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi


Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi

Od góry: WiktoriaAniaBeataMagdaMonikaAlicjaRenataOla, Asia, GabrysiaKasia, oraz ja

Na koniec otrzymałyśmy od Oli upominki 

Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi


Zdjęcie dzięki uprzejmości Gabrysi

Olu dziękuję za zaproszenie i fantastycznie spędzony czas. Olu szacunek i czapki z głów dobra robota.

Niebawem pojawi się post z zaprezentowaniem upominków.

Buziaki😘
Ania

6 komentarzy:

  1. Ja również bawiłam się fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania blogerek są rewelacyjne. Zawsze motywują do działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sos grzybowy wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho...to dopiero było spotkanie na szczycie- fajnie zobaczyć znajome twarze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger