27 sierpnia

Biotyna Max










Witajcie kochani

Mówi się, że naszą wizytówką są zadbane dłonie, a  my kobietki lubimy mieć ładnie zrobione paznokcie. Pamiętam czasy kiedy codziennie malowałam paznokcie,było to dość uciążliwe, a tradycyjny lakier ma to do siebie że lubi odpryskiwać, ale z pomocą przyszły nam hybrydy i  myślę, że większość z nas potrafi już sobie sama je zrobić. I tak sobie ułatwiamy życie, no bo hybryda trzyma się nam przez 2 tygodnie i nie trzeba się martwić o odpryski, no  ale zawsze musi być jakieś ,,ALE" mam pytanie do was, jak wyglądają wasze paznokcie po ściągnięciu hybryd? U mnie fatalnie, są łamliwe i rozdwajają się, no i tutaj się nasuwa stosowanie odżywek, ale żeby był efekt to trzeba być systematycznym w stosowaniu, a tutaj jeden dzień się chce, później się zapomina i paznokcie jakie były takie są....
Naszym drugim zmartwieniem są włosy, która z nas nie chciałaby mieć ładnych zdrowych włosów, a tutaj jak nie zaczną wypadać to się rozdwajają i łamią, a włosy rozjaśnione to już całkiem tragedia ( mam rozjaśniane, więc wiem co mówię czyt. piszę :) )...
I tutaj z pomocą przychodzą nam suplementy diety. Marka Pure Nature  ma ratunek dla naszych włosów, paznokci i skóry. Biotyna Max ma w opakowaniu 100 malutkich tabletek, które działają cuda, moje włosy przestały wypadać w takich ilościach jak wcześniej, paznokcie poprawiły się na tyle, że stały się mniej łamliwe, a skóra jest rozjaśniona, napięta i wygląda na zdrowszą.
Skład ma przyzwoity:


Cenowo też nie ma tragedii, za 100 tabletek płacimy 35 zł, zachęcam do zapoznania się z ich ofertą. Możecie ich również znaleźć na Instagramie

Stosujecie suplementy diety? Znacie tą markę?

Buziaki
Ania😘 

7 komentarzy:

  1. Przede wszystkim zdrowe odżywianie. Suplementacja też nie zaszkodzi. Faktycznie, po hybrydach paznokcie są słabsze, ale nie ma tragedii. Poza tym nie wyobrażam sobie już nosić normalnych lakierów i malować paznokcie co dwa, trzy dni...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i naprawdę świetnie działa na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z tych tabletek razem z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po suplementy, ale efekty mnie zainteresowały i trochę zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam, ale tego produktu nie znam, bo rzadko co korzystam z takich suplementów. Cieszę się, że u Ciebie się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger