02 lipca

Naturalne kosmetyki - Neoplant









Witajcie kochani

Na szczęście się troszkę ochłodziło, ale muszę przyznać, że te upały dały mi w kość. W ostatnim czasie dużo osób zmienia swoje dotychczasowe kosmetyki na naturalne, więc ja mam wam dzisiaj do zaprezentowania dość fajną czwórkę.
Jeśli mam być szczera to przyznaje, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce.
Zaczniemy od szamponu do włosów.








Naturalny szampon do włosów konsystencja żelowa, zapach lekko wyczuwalny ziołowy. dobrze oczyszcza skórę głowy. Po użyciu włosy mają bardzo ładny połysk. polecany jest szczególnie dla osób, które zmagają się z łupieżem i wypadaniem włosów. Ja łupieżu nie mam, ale włosy mi wypadają, a ten szampon poradził sobie z tym idealnie, ale potrzebował małej pomocy do tego efektu, no i tu przyszedł mu z pomocą płyn do włosów








Płyn do włosów polecany jest dla osób z łupieżem, łuszczycą, egzemą i dla osób zmagających się z   nadmiernym wypadaniem włosów. Płyn stosujemy razem z szamponem, jeśli chcemy widzieć efekty. najpierw myjemy włosy szamponem, osuszamy włosy ręcznikiem, w skórę głowy dokładnie wmasowujemy płyn, odczekujemy od 10 do 20 min i myjemy głowę ponownie szamponem. gwarantuję wam efekt jest widoczny, aż sama się zdziwiłam.

Teraz coś dla twarzy





Płyn do twarzy ten płyn to jest po prostu hit, u mnie wszyscy go stosujemy. Płyn ma właściwości naturalnego antybiotyku, które tamują krwawienie i pomaga w gojeniu ran. Mój partner stosuje go po goleniu, dobrze łagodzi podrażnienia. Córka zmaga się z trądzikiem i również go używa, jest zachwycona, jest widoczna różnica, zaczerwienione miejsca ładnie się zagoiły i trądzik stał się mniej widoczny, ale tutaj również musiał skorzystać z pomocy kremu






Naturalny krem do twarzy zapach przez chwilkę jest dość intensywny, ale szybko się ulatnia. Wchłania się błyskawicznie. Krem jest przeznaczony, również dla mężczyzn po goleniu, jak i dla skóry trądzikowej, ja oddałam go córce, ale sama też czasem go używam.  Córka jest bardzo zadowolona, trądzik stał się mniej widoczny, skóra nie jest zaczerwieniona, pory są mniej widoczne, krem dobrze łagodzi wszelkie podrażnienia, także mogę wam polecić ten krem.

Podsumowując:
Wszystkie produkty sprawdziły się bardzo dobrze, jeżeli macie problematyczna skórę głowy, czy twarzy na prawdę warto przetestować te produkty. Produkty macie podlinkowane, strona na której są dostępne te produkty jest na 100% bezpieczna.

Znacie te produkty? Zainteresowało was coś szczególnie?

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Polecę te produkty mojej kuzynce. Na pewno się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tych kosmetykach już gdzieś czytałam, jednak nie miałam okazji jeszcze testować :) Uwielbiam naturalne produkty do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie naturalny krem do twarzy.Obserwuje :)
    http://swiatproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Ciekawią mnie produkty do twarzy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej zaskoczył szampon do włosów, naprawdę dobrze oczyszcza i radzi sobie z olejami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger