19 czerwca

Lirene - Tonik nawilżający










Witajcie kochani

Jak tam wytrzymujecie te upały? U nas troszkę temperatura spadła, ale nadal jest gorąco, ale w końcu jest lato, ja tam wolę jak jest ciepło.
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją toniku do twarzy od Lirene





Co mówi nam producent:

Zespół Naukowców Laboratorium Naukowego Lirene zainspirowany ideą kompleksowego oczyszczania i pielęgnacji skóry stworzył innowacyjną  formułę toniku, opartą na synergii działania składników oczyszczających, oraz intensywnie nawilżającego kwasu hialuronowego.  Zapewnia ona działanie na kilku poziomach.

*usunięcie wszelkich zanieczyszczeń i resztek makijażu 
*regulacja wydzielania sebum, oczyszczenie porów i regulacja pH skóry
*nawilżenie, łagodzenie i matowienie skóry

Bezalkoholowy tonik reguluje pH skóry, delikatnie ją oczyszczając i odświeżając. Kwas hialuronowy głęboko nawilża i tworzy na skórze ochronny film, który chroni ją przed utratą wody. Ekstrakt z ogórka dogłębnie oczyszcza pory. Aloes łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy regeneracyjne. Wyciąg z Lipy w połączeniu z alantoiną doskonale wygładzają i koją.


Moja opinia:

Tonik otrzymujemy w plastykowej butelce o pojemności 200 ml. data ważności od otwarcia to 9 miesięcy. Zapach ma przyjemny, dość intensywny, ale nie męczący. Tonik bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem naszej skóry, oraz odświeżeniem, nie zapycha porów, nie daje uczucia ściągnięcia skóry, nie uczulił mnie. Przeznaczony jest dla każdego typu cery. Tonik ma za zadanie usuwać resztki makijażu, przywracając skórze naturalne pH. Po zastosowaniu toniku skóra jest miękka i oczyszczona. Z mojej strony mogę go wam polecić.

Znacie ten tonik? Jaki jest wasz ulubiony, możecie coś polecić?

Buziaki😘
Ania

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy, a jak radzi sobie z domywaniem tuszu do rzes? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W działaniu fajny :). Ja zazwyczaj jako tonik używam hydrolatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam toniki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W działaniu brzmi fajnie. Ja ostatnio używam toniku marki Duetus i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co mam niezły zapas w kwestii tonizowania...co jak co, ale toniki u mnie szybko nie schodzą;) Generalnie przyjemny ten kosmetyk od Lirene- będę miała na uwadze!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firma popularna, przeze mnie bardzo lubiana. Polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger