30 lipca

Mesoboost-krem modelujący owal twarzy









Witajcie kochani

Jakiś czas temu skończyłam testować krem, który miał za zadanie modelować owal twarzy, i chociaż ja nie mam jakoś szczególnie z moim owalem twarzy problemów, to nie oszukujmy się wiek robi swoje i grawitacja jakoś w tym nie pomaga, a wręcz przeciwnie :)
Ale może zacznijmy od początki, może najpierw zobaczmy
co obiecuje nam producent: 

Przeznaczenie: krem modelujący owal twarzy. Daje efekt wygładzający, stymuluje odbudowę włókien elastyny i kolagenu, działa na skórę liftingująco i przeciwzmarszczkowo. Przeznaczony jest do każdego typu twarzy.

Sposób użycia: Aplikować na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Wmasować, aż do wchłonięcia produktu.

przed użyciem wstrząsnąć.





Moja opinia:

Produkt otrzymujemy w plastykowej buteleczce o pojemności 30ml.,  z wygodna pompką do dozowania, niestety butelka nie jest przezroczysta przez co nie widzimy ile produktu nam zostało. Zapach delikatny bardzo przyjemny. produkt bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. jak już wspominałam wcześniej nie mam szczególnie problemów z owalem swojej twarzy, ale zauważyłam że krem uelastycznił moją twarz, skóra na twarzy była gładka i miękka, oraz rozświetlona przez co wyglądała na dużo młodszą. Krem zaliczam do bardzo dobrych, może nie koniecznie dla osób w mim wieku, ponieważ nie zauważymy co na prawdę potrafi zrobić, ale dla osób starszych myślę, że spisze się na prawdę bardzo dobrze.

Znacie ten krem? Co o nim sądzicie?

Buziaki😘
Ania

6 komentarzy:

  1. Moja ulubiona Teściowa była nim zachwycona...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotykam go co jakiś czas na blogach, sama nie miałam, ale działaniem widzę fajnym się wykazał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam, ale jednoczenie nie wierzę w takie rzeczy :) Może poprawi skórę, ale owalu raczej nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki kosmetykami. Może tu warto postawić na konkretne zabiegi kosmetyczne? Efekt na pewno będzie lepszy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger