06 lutego

Krem nawilżająco-ujędrniający




Witajcie kochani





Jak wam zleciał dzień? U mnie spokojnie. Niedawno spoglądając przez okno było ładnie biało, natomiast teraz wszystko topnieje i robi się chlapa. Dzisiaj zapraszam was na wpis z recenzją kremu z  Noble Medica


Co obiecuje nam producent: 

Krem nawilżająco-ujędrniający dla każdego rodzaju skóry
*Naturalny kolagen z ryb morskich
*Kwas hialuronowy
*Koralowiec
*Algi atlantyckie
*Witamina E
*SPF 10

Kuracja intensywnie nawilżająca, ujędrniająca i witalizująca skórę.
Bogata formuła kremu, oparta na bazie naturalnych składnikówpoprawiających elastyczność skóry, zmniejszających zmarszczki, zapewniających skórze niezwykłą gładkość, oraz chroniących ją przed przesuszeniem.

Kolagen w połaczeniu z kwasem hialuronowym i witaminą Eefektywnie i długotrwale nawilża skórę wływając na spłycenie drobnych zmarszczek. Algi atlantyckie i koralowiec wykazyką działanie dotleniającekomórki skóry, poprawiając jednocześnie jej jędrność i sprężystość. Dodatkowym atutem są zawarte w kremie Filtry UV które chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego opóźniając procesy starzenia się skóry.




Skład:
Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, C12-15 Alkyl Benzoate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Glyceryl Stearate, Decyl Cocoate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, PPG-15 Stearyl Ether, Soluble Collagen, Propylene Glycol, Algae Extract, Plankton Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Crithmum Maritimum Extract, Cetyl Alcohol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaupate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Octocrylene, Cyclopentasloxane, Cyclohexasiloxane, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Inulin, Hydrolyzed Corallina Officinalis Extract, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Disodium Edta, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane 1,3-Diol, CI 42090, BHA, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3 Cyclohexene  Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional


Moja opinia:

Krem otrzymujemy w kartonowym pudełeczku dodatkowo zabezpieczonym folią, w środku znajdziemy słoiczek o pojemności 50 ml. Konsystencja kremu zbita, ale łatwo się rozprowadza. Zapach delikatny, nie męczący. Krem bardzo ładnie nawilża naszą skórę, świetnie nadaje się pod makijaż, nie roluje się. Po regularnym stosowaniu widać poprawę kondycji naszej skóry, poprawia się jej elastyczność, zauważyłam, że minimalnie spłycił zmarszczki mimiczne. Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu, i mogę wam go z czystym sumieniem polecić. Krem nie jest drogi kosztuje około 50 zł, natomiast teraz jest w promocji i można go kupić za 39,99.

Buziaki😘
Ania

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam styczności z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne działanie, ale nie sięgnę przez nienaturalny skład:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro się nie roluje to już na wstępie daję mu wielkiego plusa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze tego mazidła:) bo mam za dużo zapasów ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Działanie fajne, ale samej marki zupełnie nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolagen teraz będzie wszedzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten krem, był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten krem i byłam zadowolona. Nawet mąż co kremów nie używa, ten akurat od czasu do czasu był w stanie mi go podkradać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolagen dobra rzecz, kremu nie znam osobiście

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się składniki aktywne w tym kremie,cena też jest atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim, ale na razie nie planuję go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam kompletnie tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowałas mnie tym kremem. Skład może jest długi ale rzeczywiście kolagenu jest w nim raczej sporo. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i byłam nawet zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki z kwasem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger