20 kwietnia

Upominki ze spotkania blogerek










Witajcie kochani

Za oknem piękna pogoda, słoneczko świeci, jest cieplutko, wszystko dookoła się zieleni, uwielbiam wiosnę, ale ja tu nie o pogodzie będę pisać. Tak jak obiecałam dzisiaj przychodzę do was z zaprezentowaniem  upominków, które otrzymałyśmy od sponsorów na spotkaniu blogerek, więc nie przedłużając

  Bell 

Od marki dostałyśmy kosmetyki z nowej limitowanej serii Let's Talk About Trend, oraz kosmetyki, które już dłuży czas są dostępne w sklepach.







Z tymi kosmetykami mam styczność po raz pierwszy, ale słyszałam na ich temat dużo dobrego





Marka nam podarowała krem do rąk i wodę termalną, szkoda tylko że z krótką datą ważności, jestem bardzo ciekawa tych produktów






Uwielbiam herbaty, a te herbatki są bardzo smaczne 





Natomiast tutaj marka obdarowała nas tabletkami z kolagenem, oraz kremem Ujędrniająco -  nawilżającym







Ta marka to dla mnie totalna nowość, otrzymałyśmy kosmetyki do makijażu, oraz wodę toaletową, mój zapach bardzo mi się podoba






Od marki otrzymałyśmy próbki, kosmetyków dobranych do naszej cery






Tutaj marka podarowała nam zestaw do manicure hybrydowego, oraz kremu do stóp i balsamu do ciała









Kosmetyki tej marki są mi znane i bardzo je lubię ,natomiast toniku i tej serii kremów jeszcze nie miałam







Markę znam ze słyszenia, natomiast kosmetyki od nich mam po raz pierwszy i jestem ich bardzo ciekawa







Bardzo dziękuję sponsorom za upominki. 


Ja się zabieram, za testowanie,  recenzje na pewno pojawią się na blogu. Miłego i słonecznego weekendu wam życzę.


Buziaki😘
Ania

24 komentarze:

  1. Swietne upominki i jak ich duzo :D Milego testowania Ci zycze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MArka Silcare też nas obdarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe prezenty :) czekam na opinie o nich :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodę termalną znam :). Mam nadzieję, że zaczniesz testowanie od Bell :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych kosmetyków, maski Pilomax są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O prosze ile Ty tego masz :O a coś miałam z tego CD ale juz nie pami etam co :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowności :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre znam, niektóre nie, czekam na jakiejś recenzje :)

    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spotkanie było super a ja już rozpoczęłam testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te upominki, miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  12. produkty WAX są bardzo dobre :D lubiłam je swego czasu :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger